Ömür boyu sevilmeyen biri olarak kalacagım hissi oldu mu hiç?

Hiç sevilmeyeceğim herkes mutlu kimisi evli hayallerini yaşıyor anne olmak hissini tatmış ben uzakta bakarken bana ulaşılamayacak olmayacak kadar uzak geliyor. O an hissettigin acı başka birşey. Hele birde hiç sevilmemişsen hiç güzel seyler yaşamamışsan daha kötü hissetmiyormu insan?
Ömür boyu sevilmeyen biri olarak kalacagım hissi oldu mu hiç?
Cevapla