Yaşanmışlıklardan ötürü artık biriyle olamayacağım hissiyatı?

Merhaba, yaklaşık beş yıllık bir ilişkinin ardından iki tarafta ayrılıyor. Bunlar aslında bu kadar sorun edilecek problem değil fakat insan istemez bazen düşünüyor yaşanmışlıkları. Artık başka bir insan ile birlikte olamayacağım gibi hissediyorum, yaş zaten aldı başını gidiyor. Öylede pek ortamım yok. Tek tabanca takılan bir insanım. Sizlerde böyle bir hissiyat var mı? Böyle bir durumdan kurtulabilir msinz?
Yaşanmışlıklardan ötürü artık biriyle olamayacağım hissiyatı?
Cevapla