Sevgiliniz olmadığı için kendinizi eksik hissettiniz mi?

Merhaba
Ben normalde böyle şeylere takılan biri değilim ama arkadaş grubumda herkesin sevgilisi varken benim yok. Daha önce hiç olmadı da. 22 yaşındayım. Dış görünüşümden ya da davranışlarımdan mı diyeceğim ama insanlar çoğunlukla güzel olduğumu söyler fakat boyum kısa ve biraz şişmanım. E o zaman diğer insanların da olmazdı diyorum. Ya da davranış olarak da iyi ve aklı başında biri olduğumu düşünüyorum.
Ama genel olarak erkekler tarafından nasıl algılandığımı anlamıyorum. Çok fedakar bir yanım var. Mesela geçen gün kız arkadaşımı babası gelene kadar metronun önünde beklediğimi söyleyince erkek bir arkadaşım ‘erkek gibi erkek’ şakası yaptı. Yani sürekli trip atmamak, mızmızlanmamak, kendi işini yapabilecek beceriye sahip olmak mı sorun
Erkek gibi davranan bir değilim ama dişil enerjisi kaybolmuş denir ya öyle hissediyorum böyle şeylerden dolayı.
Neyimi değiştirmem gerekiyor? Gerçekten artık bu durumdan çok sıkıldım. Hoşlandığım çocuk bile bana kanka gözüyle bakıyor. Gerçi ben de kendimi belli edemem orası ayrı
Sevgiliniz olmadığı için kendinizi eksik hissettiniz mi?
Cevapla