Evet, araba markası kadınları etkiler.
Hayır, araba markası kadınları etkilemez.
Şöyle ki, (Belirtiniz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hayır. Eski erkek arkadaşımın arabası yoktu yeni göreve atanmıştı bindiğimiz otobüs bile bize son model araç gibi geliyordu sonra her şeyimiz oldu motorumuz, arabalarımız ama o eski günlerin keyfini bulamadık hatta en çok beraber geçirdiğimiz zamanlarda kaçırdığımız ya da son anda yetiştiğimiz otobüslü günleri özlerdik. Sevgi böyle bir şey bir kuru bakış bile neler ima eder hangi servetlere değişilmez bunu en iyi gerçekten seven bir kalp bilir. Arabaya, mala, tipe bakan kızlardan da erkekten de hayır gelmez.
eski hahahaha
Markadan anlamam direk arabadan etkilenirim. Hayır diyenler yalan atıyor. Biz kadınlar guctten etkilenirz. Bu illa gidip o erkekle olacağımız anlamına gelmiyor. Etkileniyoruz kizlar inkar etmeyin. Ama sevgili erkekler her etkilendigmz arabaya da biniyoruz sanmayin. Yani sahini olan bı erkeğe asiksak iyi marka arabaliya kosmayiz sadece öyle beğenirz. Ama beğenirz yani.
Pampa istiyorsan yazlık lastikleri taktırdığım zaman kışlıkları göndereyim sana. Sarılır uyursun :D -215 -55 -16 ebatları uyar mı? dafdsfsdf
@SivaStifler yaptığın yoruma bak hizaya gel. keko kız arabası olanı begeniriz dedi diye lastik numarası verilir mi? ay ne banelll.. olum olmadı jant çeşitleri de gönder asdf
Mauhauh otomatik testik diye değiştirdi lan taş. k yazınca. çok güzel oldu ama testis geçmek :D
Ay karakteri iyi olsun. Ay içi iyi olsun.. Bıktım ya 😅 Az dürüst olun. Arabası olan erkek. Türkiye üzerindeki kızların %70 80 ini tavlayabilir. (Lüks olacak tabi biraz olmasa da olur gerçi ama.. )
Karaktere bakan kadınlara selam olsun
Arabası olup olmaması beni ilgilendirmez yazdığım için erkek arkadaşlar beni eksilemişler.
29 yaşımdayım. İlk erkek arkadaşım 18 yaşımda oldu ve o zamandan beri hiç arabası olan bir sevgilim olmadı. Genelleme yapmak yanlış. İstisnalar her daim vardır.
@boncuksultan eksi atan atıyor yani yapacak bir şey yok. Benden gelmediğini bilde 🙄
Ben zaten siz beni eksilediniz anlamında söylemedim :)
Erkeklerin de acısı var herhalde bu konuda. Ben ve benim gibiler direk hedef tahtası oluyoruz. Yargısız infaz yapılmasınaydı benim sitemim.
@boncuksultan Yok anladım zaten orasını. Onu bende tasvip etmiyorum zaten. :) 2-3 kişi yüzünden geneli öyle tutuyorlar. Ne yapalım...
Yer uçağım var ama durumu biliyorsun
:D :D
Cevap
168Cevap
Arabayla falan insan olunmuyor bunu hala anlayamadık toplum olarak yanarım yanarım ona yanarım. İnsanlik ahlak kalite vs bunlar bir insani etkilemesi gereken unsurlar geri kalan herşey bir varmış bir yokmuş misali bir görünüp kaybolabilecek maddi etmenler. Renkli sabahlar
👏👏
İyi bir marka aracı varsa zengindir ve bu özgüveni de beraberinde getirir. Sadece kadınları değil, erkekleri de etkiler. Böyle biriyle herkes arkadaş olmak ister.
Hayır
Marka arabaya sahip olduğu için diğer bir erkekten bir adım öndedir diyemeyiz
Marka bir arabaya sahip olmaktan öte, sırf erkek olduğu için arabası olmak zorunda değil
Erkek olduğu için zengin olmak veya iyi bir meslek sahibi olmak zorunda değil
Yine erkek olduğu için evi geçindirmek, evin direği olmak, hesabı ödemek zorunda da değil. Örnekler çoğaltılabilir tabi..
Böyle dayatmalar yapmak hoş değil. Çünkü bu da şiddet !
Psikolojik veya fiziksel farketmez, şiddetin her türlüsüne karşı olmak gerek
1967 Ford Mustang'im olsun. Kızımı gezdireyim. :):
image.mustangandfords.com/.../...stang-eleanor.jpg
Eleanor 👏🤭 özel yapım var Türkiye’de 1 tane orijinalden çıkılmış
@NastaVarada 100 tane olsa kaç yazar? Biz fakiriz. :):
Alacam kanka yakında alınca çağırıcam seni
Açıklık getirelimm
Kadını etkileyen esas unsur altındaki marrrrka arabanın erkeğe verdiği özgüven hissidir. Bu tip ve üçgen vucüt için de geçerlidir. Sadece marka arabam var süper yakışıklıyım oo ye tarzı özgüven balondur elinde iğne olan bir yolun yolcusu pufff ettirebilir. He sadece arabadan maddi güçten etkilenen yok mu narcii? Tab2 var. Amacının vur kaçsa ona da okey olur bunlarla. Sevme gafletinde mi bulundunuz :oo kızla takıldığınız bütün barlarda kıza selam veren çıkarsa şaşırmayın :DD
İlk başta etkilemez iyi niyetli bir insandan. Sonra ikinci yıl felan olur ilişkilde artık arabımız olsada eve bıraksan keşkeler başlar. Sonra falancanın sevgilisi eve bırakılıyor diye kıskanmalar felan. Sonra o lüx hayatlar bir bakmışınız otobüslerde tıkış tıkış giderken arzulanır olmuş. Sonrası malum google amca marka sorgulama :)
Değişiyor sanırım, ama arabası olan erkek değil araba önde oluyor aslında, çünkü araba bir çeşit "güç" belirtisi ve kadınlar güçten etkileniyor. Bu sebeple o anlık bir dikkat etme olsa da bunun bir kişi hakkında verecekleri bi' kararı değiştireceğini sanmıyorum çoğu için.
araba etkiler arabasız denedim birde arabayla denedim patron olarak denedim bide olmayarak denedim patron olunca araba olunca sözde aşık patron olmayınca araba olmayınca aşk bitiyor
Hyundai i20 aracım var, sevgilimi gezdirmek istediğim zaman arabayla gelme boşuna benzin parası verme yazık gibi cümleler kuruyor.
Onun dışında üniversite hayatım, iş hayatım var kız arkadaşlarım var etrafımda araba için 1-2 kişi dışında arayan birini görmedim. Ben etkilediğine inanmıyorum, tabi lükslüğe göre değişir bu durum.
İş eşitliğe geldiği zaman feminizimin tavan yaptığı bir ülkede olup, erkeğin arabasının olmaması bu denli kadınlar tarafından pacoz gözüyle bakılması algısını tamamen yıkıyor.
Sözde eşitiz? Ee o zaman arabası olan bir kadın arabası olan bir erkek istesin, araban yoksa kızım bende yokum bundan sonra.
Dış devletler de yapılan sosyal deneyler de kanıtlanmış bir şey bu ferfari , phorche, gibi üstü açık araçlarla yolda seyir halndeyken gördüğüü bir kıza ağzını bile açmadan korno basıp kaş göz işaretleriyle, binmesini söylüyor hiç tereddütsüz , biniyorlar. Türkiye de yapsalar ya o hareketi...
Bütün arabalar dört tekerlekli 4 Camı var ben bu kadar anlıyorum arabadan 😊 gerçekten fark etmiyorum bile nasıl bir araba olduğunu etkilendiğim bişey değil
Arabaların 6 camı var be
Evet ya öndeki ve arkadakiler düşün o kadar uzağım mevzuya 😊
Kelebek camlarını da sayarsak 8. Sunroof varsa 9 hatta 😂
Birsey diycem benmi sorunluyum anlamiyorum bir insanin tipi etkiler tamam yalan yok karakteri zaten en buyuk etkende abi yani arabaya gore o kisiye karsi hislerimde bir artis olmaz. Hatta araba ya da herhangi maddi birseyle hava atan goze sokmaya calisan tipler bana asiri itici geliyo
Arabasi olmus adam olmamis icin bos olmus ne yazar arabasi olmasin ama adam olsun araba er ya da gec kazanarak olur ama adamlik zamanla veya parayla alina bilecek birsey degil
İyi bir araba erkek için vazgeçilmez bir kartvizittir. Kadınlar bu şekilde görüyor genellemede. Kapıdaki örnek BMW 5 veya 7 serisiyse kadının aracın fiyat etiketine göre ilgisi artıyor. Elbette çevrede bu konuda geri kalmıyor ve erkek kartvizitini ortaya her alanda koyuyor. Tabii bu dediklerim bir genelleme arabaya bakmayan nadir kadın ve insanlarda var. Onları seviyoruz daim olsunlar...
yattığın kızların sayısını artırmak istiyorsan arabanın markası gerçekten önemli ama seni gerçekten sevecek bir hatun arıyorsan araban olsada hoş olmasada. para yeme gezip tozma meraklısı kızlar için önemli bir etken olduğunu kabul etmek lazım. hatta şöyle bir örnek vereyim 2 senedir mercedes e 250 kullanıyorum daha önce opel insignia kullanıyordum ve yattığım kızların güzellik seviyesi arabamın değeri ile doğru orantılı bir şekilde değişti
Tabi etkiler ama hayır diyeceğim. Nedeni araba şu ki 4 tekerlekli ulaşım aracı. He iyisi olmuş he kötüsü. Görememekten, çok görmekten ya da sonradan görmekten evet diyoruz. Allah sonumuzu hayırlı eylesin.👍 ne diyeyim daha.
Evet arabası vosvossa ona aşık olabilirm
Evet etkiler de, tek başına araba yetmez, yakışıklılık ve karakter de önemli. Sırf parası için bir erkekle çıkmak ya da evlenmek f*hişelikten farksız. Araba yoksa taksi, o pahalıysa toplu taşıma kullanırım ne farkedecek..
Maddiyat falan hiç ilgimi çekmiyo benim niyeyse kendimden şüphe etmeye başladım şimdi ki kızlara bakılırsa
Vosvosu olursa belki diğer markalar umrumda değil.😍
@Mmsugur Karekteri daha değerli diyenlere inanmıyorsunuz haklınız ama gerçekten önemseyen insanlarda var. Araba bizi ordan oraya götürür doğru. Mesala ben araba markası falan bilmem hiç anlamam tek abimin arabasının markasını biliyorum o kadar. Kimsenin hayatı hep arabalarda geçmiyor. Hem arabası varsa banane üstüme mi yapacak hayır. Beklentiler içinde yaşayanlar kendini kandırır. Ben kendimi başkası üzerinden kandırma. Sağımda solumda var evi olsun, arabası olsun bunlar tiksinç geliyor şahsen. Vosvos dağda kalabilir ama çok seviyorum onu küçüklüğümden beri oyuncaklarını alıp biriktirdim bir ara.
Valla araba modeli kadınları etkiliyor mu bilemem ama sen gidipte mercedesi bmw'yi tofaşmışcasına süslüyosan, farlarına tamponuna süs yapıyosan ıığğ öğğ
Araba markasi o kadar etkilemez yani once arabasinin varligi daha sonra markasi etkiler😄
😂😂😂😂😂
A çünkü bir serçedesi olan la audisi olan bir değil
Serçedes iyiymiş 👍👏🤮🤢😂
kadını değil kızı etkiler :) ama bunu dedim diye o doğan görünümlü şahinlerle kapımın önüne gelip müziği son ses açıp tesbih sallamakla kız tavlayan bir tane erkek varsa gelsin kafasına odunla vurcam git kızla konuş?
Luks arabasi olsun erkegin tipi pek de onemli degil bir cok kiz etkilenir hatta sosyal deneyleri bile var onlarca once hayir dedigine arabayi gorunce evet diyip pesinden kosan bir cok deney varken hala neyin itirazi
Adam gibi adam olsun. Bisikletiyle beni almaya gelsede olur. Hem daha romantik 💗🙄
Araba sadece bı kadını. Daha uzun soluklu seninle olmasın sağlıyor. vakit imkan kisitliligini ortadan kaldırıyor. arada uyum var ise uzun. Sürüyor biraz daha
Yoksa arabanın cokta bı cazibesi kalmadi.800 taksitle araba veriyorlar artık.
Ben sevgilim ile metroya deniz Otobüsüne ve büyük adada faytona binmeyi özledim arabam varda ne olmuş heryere arabayla gitmekten bıktım öyle bağımlısı olmuşum ki artık W. c ye bile arabayla giresim geliyor araba hastalıktır
Harbiden ha kizlar etkiliomu sizi araba mesela su vatandas da bu konudan muzdarip
Tofaş kartal gibi arabalarsa direk keko algısı oluşuyor bende malesef ya da kaba ucube gibi özür dilerim öyle bir algı oluştu bende malesef
Arabasinin olup olmamasi sıkıntı degil sonucta para ile alinacak seyler adamliktan uzaksa gozlerine baktiginda o sicakligi hissedemiyorsan iste o sıkıntı
Arabanın markasını geç, arabasının olup olmaması bile fark etmez benim için.
Arabası var diye kimseyle birlikte olmadım şimdiye kadar.
Etkiler, hiç anlamasa bile Ferrarinin Honda'dan pahalı olduğunu veya Şahin'in ucuz olduğunu anlayabilirler, ona göre davranabilirler ama bu sadece paracı kızlar için geçerlidir, can kızlar için, patilerini yerden kesse yeterdir 😌
o cüzdanının şişkinliği değilmiydi kızları etkileyen?
Böyle şeylerden etkilenen kızların beyninden şüphe duyarım
Arabası olmayan erkek 5 parasızdır kimse suratına bakmaz
Katılıyorum sonuna kadar
Ksde soru cevaplarken;
"Ne alakası var karakter önemli."
Gerçek hayatta;
"Kozlooor oroboyo bokoooon"
Arabası olan erkek markası da iyiyse yalnızca kızları değil erkekleri bile etkiliyor bu ülkede biraz dürüst olun
Abla harbiden bitmişsin sen
Arabası olan erkek tabi ki bir adım öndedir ama para avcısı kadınlar için. Seven kadın arabaya bakmaz seven kadın kalbe bakar verdiği güven hissine bakar
Cikarci insan oldugu dogrudur ama, bence genele bakicak olursak etkilenmez kizlar, ama evlenince elbetteki olmasi lazim ikikisi icin istenirse birlikte Alinir :)
Etkileneceğini düşünmüyorum neden etkilensin ki gider çeker altına arabayı erkekler zengin de kızlar fakir mi. :)
Ayrıca kadınlar küçük şeylerle daha mutlu olurlar bunu da unutmamak gerekir. ;)
Araba önemli değil karakteri ıyi olsun arabayı birlikte çalışıp aliriz
Beni genelde insanlığı etkiler arabasının markası değil. 😐😐
Hepiniz demogogsunuz 😂😂
@mertmert032 Onun arabasına ihtiyacım yok ondan olmasın?
ne kadar salak salak sorular bunlar yaa
tab2 hayır en azından benim için
Benim kendi kazancımla aldığım bir arabam varken, ben erkeğin arabası var mı yok mu markası neymiş neden umursayayım ki?
erkek dedigin yakışiklı olacak parası olacak zengin olacak biraz birakin kizlar bu yok kalp guzelligi filan ayaklarini
biraz gerçekci olmak gerek ;)
;) ;)
aaaa yoksa buraya yazmaya çekiniyormusun 😂😂😂
sen beni paragöz sandın ama benim arabalara zaten zaafım var
arabam merco ondan yani
bu bildirimlerede ayrı uyuz oluyorum 😂😂😂
iyi geceler
bizim burada bir kafe vardı akşam geçerken sinek avlıyordu dönüşte bir turuncu lamborghini park etmiş bir baktım kafenini içinde adım atacak yer yok. hepside kız. sap kafesi denilen mekan kız kafesi oldu bir anda.
1967 Chevrolet İmpala
😍😙😚😙😚😗😍😍😍
Arabanın modeli önemli değil ama araba kullanan erkekler ilgimi çeker nedense.
Kalbime gitmez gözüme gider :d
Canim benimde arabam var gayette ii bir model ko ergenken bile karsimdakinide arabasi icin tercih etmedim
Yani çoğu insan gibi maddeci bir toplumda yaşıyoruz. Bırak kadını ben arkadaşların kaliteli arabaları olunca ilgimi çekiyor.
Önemli olan kalp güzelliğidir.
Böyle düşünenleri görmek güzel ama...
Yav yeme şimdi 😂😂
alakası yok benim için içi dışı güvenilir olsun yeter
Yani o kiz benim arabada o sekil otursa ters takla atar 😀
Sonuc olarak onem verirler.. Kadin guc ister.
Audi a5 arabam olduğu zaman özgüvenim çok daha yüksek ve mutlu olucam, bu da hayatımdaki her konuyu etkiler kadınlar dahil olmak üzere
Kadınlar hemcinslerine üstünlük kurmak için sürekli bir gayret içindedirler araba markası kadınlarda çok önemlidir bence
Tabi ki etkiler altında mercedes veya bmw veya lambo olsa kadınların ağzının suyu akar hele bide yakışıklı oldun mu sana kapağı atana kadar peşini bırakmazlar evli kadınlar bile kocasından boşanıp arabası olanın altına girmek ister
Açıkçası bence iyi bir araba iyi bir iş ya da kredi ile alabilir ama karakterini parayla alabilir mi?
Hepsi için bunu söylemek doğru olmaz paraya önem verende var , vermeyen de var kişiliğe göre değişkenlik gösteren bir durum..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar