AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
185Cevap
kim ayrılığa hazırlıklı yakalanmamışsa o daha geç toparlanır bence :)
Erkekler daha çabuk ben kendime göre söylüyorum aklıma arada geliyor ama unutmayla alakası yok bence
Kadın toplanır abi şu an içinde olduğum sıkıntıyı bir ben bilirim bir Allah bilir.
Sevmeyen toparlanır cinsiyetle alakalı olduğunu sanmam
Kimin daha sağlam dostları varsa o daha çabuk toparlanır.
Valla şimdi uzun uzun izah etmek gerekiyor ama genel olarak erkekler
Bnce kişinin kendisine bağlı ne kadar zamanda atlatabilir ne kadar zamanda unutabilir ya da ne kadar zamanda kendisine bu durum u kabullendirebilir
Erkekler daha çabuk.. Ve ben bu durumdan bıktım cidden.
İlişkiyi kim bitirdiyse o daha kolay atlatır karşı tarafa göre.
Oylamadım çünkü bunu anlamak zor her iki taraf içinde çok zor.
Kadınlar hemen başkasını bulduğu için sıkıntı yaşamıyorlar
Valla o is duruma gore degisir;
1-Kiz ayrilir toparlar erkek toparlayamaz
2-Erkek ayrilir toparlar kız toparlayamaz
3-Anlasmali ayrilir pisman olurlar konusmazlar ve toparlayamazlar.
Kesinlikle kadınlar çünkü onlar bu hayattaki en tehlikeli varlıklar...
Erkekler ilk hafta bişey Yok gibi davranır sonra herşeyi daha derin Yaşar
Kimin bitirdiğine bağlı, çoğunlukla bitiren taraf toparlar
Erkek çabuk toparlanır kafasına dank edince de üzülür
Kadın tam tersi 😄
Ben ömrüm boyunca hiçbir ilişkimin ayrıntısını dahi unutmadım
Kadınlar ilişki halindeyken dahi hiç yaşamıyor gibi varsayıp başka şeyler düşünebilir.
Erkekler çabuk toparlar ama kısa süre sonra acılar tekrardan nükseder : kadınlar geç toparlar ama unuttuktan sonra arkasına da dönüp bakmaz bir daha.
terkedilen erkekse eğer daha cabuk toparlanır cünkü etrafta bir sürü yanlız kadın var
Bay bayan fark etmez gerçekten seven kolay toparlamaz
Hic onemi yok ne erken ne de gec zaten sorun onun erken senin geç kaldigin degil mi...
Erkeklerin bir daha toplanabilecegini sanmiyorum
Erkek ayrılığın farkına geç varır, geç dağıtır. Toparlanmasıda yıllar alır.
Erkekler ilk haftalarda daha umursamaz olur kadınlar üzgün sonra zaman gectıkce kadık toparlanır erkek çöker 😂😂
Neden erkekler sonradan çöküyo
Yokluğuna dayanamıyor çünkü
Alkolik olurdum herhalde hayatla bağlantım kesilirdi bir süre 😂😂
ben bıraktım 5sene dile kolay. sonra dönmek istedim dönemedim de. 1 buçuk sene oldu ama nafile..
Bunun cinsiyetle bir alakası yok. En az seven en çabuk toparlanandır belki de hiç yıkılmayandır.
Valla cinsiyeti yoktur heralde. Benim bir gün bile sürmüyor garip. Çok sevince de sürmüyor.
O tamamlıyle o kişinin ona duyduğu aşka bağlıdır. ama kadınlara duygusal diyorlar ama ben kendimden biliyorum birisini sevdim mi o kadar çok sahipleniyorum ki yıllar geçse de unutamıyorum belki de duygusal olan erkeklerdir
ortada aşk varsa ikisininde toparlanması zaman alır
İlk başta kadın çok üzülür çok kötü olur toparlanması fazla sürmez erkek ise ayrılınca pek fazla etkilenmez ancak 10-15 gün sonra içini bir huzursuzluk sarar bir boşlukta hisseder ve daha çok acı çeker
Sadece 10 15 gün sonra mı kötü olur?
Bu cinsiyet olayı değil karakter olayıdır. Duygusal olan her zaman geç toparlanir
Erkekler daha çabuk toparlanır kadınlar toparlanamaz 😂
Erkekler toparlandım sanar acısı sonradan çıkar ama kadınlar başta üzülür sonra unutur😊
Ne kadar çok seviyorsan o kadar zor toparlarsın. Kadın veya erkek farketmez.
Dıştan sağlam görünür ama içi binlerce parçadır yıllar geçse de olmaz
Kadınlar ilk zaman toplanamaz erkekler baştan toplandıklarını zanneder ama kadının değiştiğini görünce anlarlar.
Bence Kadınlar gerçekten bünye olarak bizde güçlü olduklarını düşünüyorum. Ben 3 sene mal gibi olduğumu düşünüyorum.
Seven kişi unutmaz yokluğuna alışır sevmeyen kişi için gönül maceraları devam eder iyi bir kazık yiyene kadar
Başkentin neresi
Bunun kız erkekle alakası yok kişiden kişiye ilişkiden ilişkiye değişir kim daha çok bağlandıysa o daha çok yıpranır kadın veya erkek fark etmez
Erkekler tabiki bir kız vericem dese uçarlar tabi kizinda ne kadar abaza olduğuna bağlı oda gider sonuçta yani erkek kız farketmiyo hangisi abazaysa o daha kolay unutur :))
Saçmalık. Sevginin ne olduğunu öğren sonra sorunu sor. Sevgiyi başka davranışlar ya da düşüncelerle karıştırma.
Derken?
Önce bir oku sevgiyi. Burda sana açıklayacağıma biraz merakın olsun. Sonra detayda yazdığını oku sonra gel konuşmak istersen konuşalım. Ama anlarsan bu sorununda diğer çoğu soru gibi saçma olduğunu anlarsın. Bu konuda konuşmamıza gerek kalmaz başka konularda konuşuruz. Esenlikle kal
Sevgi okunabilecek bir şey değildir, internette yazan birkaç terimsel bilgiyle açıklayamazsın sevgiyi. Detayda yazdığımı da okudum, ben yazdım sonuçta ne yazdığımı biliyorum. Şu an bu saniye sana bunları yazarken onlarca yüzlerce insan sevdiği kişiden ayrılıyor. Bunun nesi garip hala anlayamadım.
Neyse.
Tabiki erkekler daha çabuk toplanır kadın net depresyona girer kendimden biliyorum
Bence kadınlar sac makyaj arkadaş falan toparlanıyolar
Erkekler iliskide hasas oluyo genellikle toparlamasi zor oluyo
bence kim daha az sevdiyse o önce toparlanır yani söyle der ayrılınca aman boosver yaa ne kafama takacam gibisinden.
Bittiğine göre 2taraftt hazır demekki toplanacak süre bile yok aynı gün başkasını ararlar
kendini başkalarıyla kıyaslama bence
Ne kadar çok sevdiğine ve unutamadığına bağlı bence
B u resim gördükten sonra sence ilk önce hangisi unutuyordur?
Erkekler tabi bu da soru mu. kadınlar olarak düşünenler neye göre bunu yormluyor anlamıyorum
Yanlış cevaplamisim da neyse
Yaşadığı duygusal çöküntüyle alakalı ama sanırım erkekler biraz daha erken toparlar.
Erkekler ayrılınca çok farkına varmaz. Sonradan koyar. Kadınlar ilk başta çok incinir. Sonra küllerinden doğar 😊
Süper tespit
erkek toparlamıs gozukur toparlayamaz, kız dagıttı sanırsın toparlar :)
ilk ayrilinca kadin mahvolur aci ceker erkek takmaz hatta eglenir.. zaman gectikce kadin toparlar erkek coker aklina gelir yikilir
Kadinlar daha cabuk toparlanir bence erkekler sonradan anlar herseyi ama cok gec olur
Kızlar başta dağılır sonra mutlu olur erkekler basta umursamaz sonra üzülür
Her zaman şöyle olur giden geri gelir ancak terkedilen mutlu olursa unutmasi en iyi intikamdır
Gerçekden kim olursa olsun terk eden geri dönermi?
Terk eden ya skıldıgı icin gider ya da götu kaltigi icin ama o gidicegi sirada sen sevgini gösterirsen senin sevgini özler ve köpek gibi gelir kacan kovalanır hesabı
Umarım dediğin gibi olur ama şu an ben onu kovalıyorum inşaallah ileride yerler değişir o benim peşimden koşar🙁
Değişir değişir cok başıma geldi en iyi intikam unutmaktir😉
İnşaallah😊
Inşallah😊
@mabel666 kovala kovala belki bir işe yarar hadi kolay gelsin ;)
Kimin umrunda değilse ve başkasını bulduysa o. Genelde kim ihanet ettiyse o unutur
Tamamen karaktere bagli ben hala unutamadim kiz benleyken baskasiyla konusmaya baslamis simdide cikiyorlar