Biber yersin ya ilk başta acının tadını alamazsın. Erkekte de aynı öyle, başta acıyı almazsın sonra acıyıyı hissedersin. 


Kadınlar, hele ki uzun ilişkiden çıkmış kadın 3 ay sonra ilk bulduğuyla evlenme potansiyeli olarak çok yüksekler
Cevap
5Cevap
Erkekler hissetmeyip sonra dağılıyorlar
Erkekler toparlanıyor kızlar takıntı yapıp bağlanıyor
Herkes gayet rahat bence. Nadiren insanların aşk acısı çektiğini görüyorum.
Değişir bande sevmeyen çabuk toplanır sevse bı kaç aç sonra.
sevmeyen çabuk toparlanıyor
Hangı taraf daha az sevip değer verdiyse.
Bende tam tersi.. 😄
Aldattı ayrılalı 2.5 hafta oldu ama hala dipteyim.
Değişiyor bence
Değişir herhalde.
daha az seven
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?