Biten ilişki sonra erkekler mi daha çabuk toparlanıyor yoksa kadınlar mı?

Biber yersin ya ilk başta acının tadını alamazsın. Erkekte de aynı öyle, başta acıyı almazsın sonra acıyıyı hissedersin.
Biten ilişki sonra erkekler mi daha çabuk toparlanıyor yoksa kadınlar mı?
Biten ilişki sonra erkekler mi daha çabuk toparlanıyor yoksa kadınlar mı?
Cevapla