Hoşlandığım kişi beni sevsin diye aylarca uğraştım sonunda pes ettim ve kendimi geri çektim? Sizce doğru mu yaptım?

Hoşlandığım kişi için aylardır yapmadığım fedakarlık yapmamıştı. İşlerinde yardım ediyordum, onun için koşturup duruyordum. Ama onun beni çok umursamadığını farkettim. Ben yanına gidersem çok iyiyiz ama gitmezsem umru dwğil. Bugün kendimi tamamen çektim. Hiç yokmuş gibi davrandım. Çok bozuldu. Sizce yaptığım şey doğru mu çünkü çok yorulmuştum?
Hoşlandığım kişi beni sevsin diye aylarca uğraştım sonunda pes ettim ve kendimi geri çektim? Sizce doğru mu yaptım?
Cevapla