Hayal kırıklığına uğramamak için aşkı hayatımdan çıkardım. Kariyerime yönelmekle yanlış mı yaptım?

Birisini seversem tüm hatalarıyla kusurlarıyla severim adını bile söylemek bana güzel gelir ama bu sevgim 3 yıl önce yanlış bir kişiye gitti baya derinden yaraladı beni hayalkırıklığı. O günden belli asla aşık olmam kimseyi hayatıma almam konuşsam bile duygusal olarak bir şey hissetmem daha çok kariyerime ömrümü adamaya başladım kitap okuyorum tiyatroya gidiyorum sevgimi bunlara verdim bilmiyorum yanlış mı yapıyorum bir insana aşık olmak yok artık benim için çok zarar görüyorum üzülüyorum

Hayal kırıklığına uğramamak için aşkı hayatımdan çıkardım. Kariyerime yönelmekle yanlış mı yaptım?
Cevapla