Ben nişanlıyken çalışacaktım eşim izin vermedi ben sana para gönderirim çalışma diye bende tamam dedim sonra ne oldu biliyormusunuz aradan bir zaman geçti bir kavga da sana o kadar para gönderdim hepsini öde dedi nah öderim dedim evlenecez senin para benim para davası mı var dedim şimdi evliyiz ama hala benim paramı yiyorsun der çalıştırmaz çalıştırmıyorsan o parayı da eşşek gibi vereceksin Demir mi kemirecem ben madem öyle senin parandı evlenmeseydin dedim en ufak şeyde benim param ben doyuruyorum karnını der keşke okusaydım en azından şu an bana bu söyledikerlerini ona yedirirdim
Maaş kartını alırım o benden para istesin bana ne 😅😅 çalışmamam karşılığı teklif eden olmuştu da gurur yapmıştım kabul etmemiştim. Ama erkekler fazla el üstünde tutulmayı hak etmiyor burnunu sürtmeyince kıymetli olmuyorsun
Evlilikte erkeğin zaten görevi eşine ve çocuklarına bakmak.. Kadın çalışsa bile eşinden para istemeye hakkı var.. Bu İslam hukukudur.. Eş vermezse, ceza-yı müeyyidesi var..
Kadın sonuçta "israfa girmemek ve ihtiyaç olması kaydıyla" hakkını istiyor.. Bağış ya da harçlık değil..
Neden utansın ki? Kim patronundan para isterken utanır? Eksik verdiği zaman nasıl hakkının tamamını istiyorsa, erkek de evin patronu, yöneticisidir.. Hakkını çatır çatır istemeli..
8 yıldır evliyim bir kere olsun harçlık ver demedim çalışmıyorum da evlendigimizden bu yana maaşını aldığı gün elime sayar günlük benden ihtiyacı kadarını alır gerisini bana bırakır bir daha da sormaz ne yaptın ne aldın ne sattın diye ne hesap sorar ne lafını eder bende tutumlu biriyim fuzuli harcama yapmam gereksiz şeyi almam emeğinin kıymetini bilirim...
Yorumlara baktım bekarlar yazmış hep. Ben de evli biri olarak yazayım. ilk başlarda çekiniyordum sonradan daha rahat istemeye başladım. Bir süre bende çalıştım. O dönemde de çalışmadığımda da aylık belli bir para verdi eşim bana. Nereye harcadığıma karışmaz şanslıyım ama danışmayı ihmal etmem. Eve bir şey alıyorsam fikrini alırım (yalancıktan da olsa) ayrı ayrı insanlarız ama yeri geldiğinde bir bütün olabilmektir evlilik.
Millet demiş ki zaten onun vermesi lazım falan. Yok öyle bişey evlisiniz diye adam/kadın bütün gün köpek gibi çalışıp sen evde oturacaksan ne anlamı kaldı evliliğin sugar daddy mommy falan bulsaydınız. Evet çekinirim
ne kadar lazımsa söylesin ya, niye çekinecek ki? hayat arkadaşım olacak kişiden üç kuruş parayı sakınacak biri değilim.. parayı tek başıma mezara götürecek de değilim..
maaşı ona verip ben ondan harçlık isteyeyim diye düşündüm de :d şimdi hesap sorar. ne alacaksın. onun ne gereği var. :d onu alma boş yere para harcama :D
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben eşimden istemem fakat o benden isteyebilir bu zaten normal birşey o kadın hem çocuklara bakıcak hem beni çekicek üstüne bide temizlik felan onun uffacık ellerine kıyamam :D
çekinme olayı olabilir ama aslında mantıksız yani sonuçta o saatten sonra hayatı paylaştığın, en yakının olacak ve gelirin olmadığı için istemen normal
Açıkcası ben çekinirim... ya ben babamdan arada bir harçlık isterken bile çekiniyorum, eşimden de cekinirim, tabi temel ihtiyaçlar için olmasada özel harcamalarim için isterken mesela
Kadin hem çocuga bakacak hem ewe yemek temkzliği falan vesaire vesaire bide giidip çalışacak mı? Ben karısını çalıştira erkeğe erkek değil. Kadın derim
En İyi Cevaplar