• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Evlenince eşiniz çalışmak istemese sorun eder miydiniz?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
48
Yapay Zekaya Sor
Evlenince eşiniz çalışmak istemese sorun eder miydiniz?
Cevapla
Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Tabi ki ederim, geçim şartları baya zor ve zaten çalışkan ve benimle aynı statüte olmayan kadınla kesinlikle evlenmem.

    Benim aynı ; siyasi görüşe ve kariyer/ gelire sahip olmalı. Yani Atatürkün izinde laik (deist) Türk milliyetçisi olmalı. Atatürkün ilke inkilapları ve Anayasanın ilk dört madddesi kesinlikle kırmızı çizgisi olması

    Hoşlandığım tipe sahip olmalı ve metabolizması hızlı olmalı. Zira metabolizması hızlı olan kadınlar, asla kilo almazlar.

    Yönetebileceğim kadın olmalı. Aksi halde aldatılan erkekler, hep yönetilen erkeklerdir.

    Benim aynı ; kariyer/ gelire sahip olmalı

    Karabük Üniversitesi gibi zencilerin çoğunlukta olduğu üniversiteden, mezun olmamalı. Zira türbanlı kadınlar bile, zencilerle birliktelik yaşamışsa ; Atatürkçüleri ne tutacak ki? Zencilerle birliktelik yaşamış kadınlar, hem tedavi edilemez hastalık kapıyor hem de tatmin edilmeleri mümkün değil. Zira zenci penisi, ortalama Türk penisinin en az iki katı kadar.

    Yani Cinsel deneyimi , benden az olmalı. İlla bakire hayali kurmuyorum ama cinsel deneyimi ne kadar az olursa;karşılaştırma yapması bir o kadar az ve sadık kalma ihtimali de bir o kadar fazla olur. Zira benden deneyimli kadını, tatmin edebilmem mümkün olmaz. Kadın da tatmin olamaz ise, erkeklerden gayet kolay seks partneri bulup aldatabiliyor. Ben de kendimi, 10/5 erkek olarak görüyorum. Bu yüzden, kesinlikle benden fazla cinsel deneyimi olan kadınla evlenmem. Peki bunu nasıl anlarsın? Şöyle ki benimle aynı geliri kazanan kadın, doğruyu söyler ki kariyeri olan kadın illa benle evlenmek istemez.

    Bu yüzden kariyer, önemli ve ilk eleme nedenimdir !! Zira kadının kariyeri senle ne kadar denkse, bir o kadar dürüst olur ve bir o kadar seni gerçek anlamada seviyor demektir. Çünkü vasıflı yüksek değerli kadının, kendisiyle denk olan bir erkekle evlenmesi büyük bir şeydir. Çünkü kadınlar, hipegramik varlıklardır. Hipegrami, kendinden üstün erkekle evlenmek demektir. Eğer güzel bir kadın, kendisiyle denk biriyle evleniyorsa seviyor ve çıkarı olmadığından da dürüst olur demektir.


    Vasıfsız kadınlar ise, hep kandırmaya çalışır. Çünkü kadınlar hep, kendinden üstün erkekle evlenmek ister ve bu yüzden de işkembeyi sağlam sallar; Bakireyim, kimseyle olmadım vs vs... Çünkü sizi kaybetmesi, kadına kaybettirir. Çünkü bir daha karşısına , maddi durumu ve karakteri iyi bir erkek çıkar mı? Kesin değil..

    Son olarak libidomuz, denk olmalı. Bunu test etmek için de evlenmeden önce, muhakkak 3 ay cinsellik yaşama şartını koyarım. Bu özelliklerden biri yoksa, o evlilik çekilmez ve boşanmaya gider. Hepsi bir arada olmalı, yoksa Gök girsin , kızıl çıksın ki;evlenmem. Zaten erkek adam, evlenmese de evli gibi gayet kolay yaşaya da biliyor. Çocuğumuzun olup olmaması ise, umrumuzda olmaz. Çünkü erkeklerde babalık güdüsü, annelik güdüsü gibi kuvvetli değildir

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • atmenistoner
    atmenistoner Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Evde sıkılmayacaksa kendisi bilir tabi ki. Benim kendime göre bir düzenim olur. Yemek yapmak evi toplamak, çamaşırlar gibi şeyleri asla kimseyle paylaşamam. Bunlar benim kendi rutinlerim zevklerim eğlencelerim. Yani ona geriye fazla bir şey kalmıyor. Evde hiç bir şey yapmamaktan mutsuz olmayacaksa kendisi bilir. Ben sabah 7 de gidiyorum akşam da 8 de dönüyorum. Sonra zaten hemen uyuyorum. Onu görebilme şansım bile sadece hafta sonları. Onda da ev işleri, pazar, alışveriş derken zaten gelip geçer. Kendi odam hep ayrıdır. Kendi odamda rahat uyumak isterim. Onun da kendi odası olur. Bir arada kalmayız. Üzgünüm ama dinlenmek zorundayım kimse kusura bakmasın. Gerçekten sıkılmayacaksa çalışmasın tabi. Ama ilgilenemem. Günümüzün hayat şartları zor üzgünüm. Eşleri daha uzak yerlerde çalışıp haftalarca hiç göremeyenler var. Hatta aylarca göremeyende var. Hiç bir şey toz pembe değil. Hayat zor, geçim zor.

    0
    1 Yorumla
    • pamuklu_şeker
      pamuklu_şeker
      +1 yıl

      Abi sen bekar kalmaya devamke jdjdj

      Yorumla
  • Babygirllll8876
    Babygirllll8876 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    erkek ya da kadın herkes çalışmak zorunda artık. Zamanında alınmış ya da büyüklerden kalan bir ev yoksa yani ev sahibi değilseniz kira ödüyorsanız 2 kişi de çalışmak zorunda ki gene bile zor. Faturaları, market fiyatları, aidatı belli yani çok pahalı leş gibi bi ekonomi. Ev sahibi olunsa belki kadın çalışmasa olur. Erkeğin çalışmaması hiçbir zaman uygun değil. Ev sahibi olunsa belki ama o da yoksa iki kişi de çalışıp minimum aylık 25-30k almalı ki ev dönsün. Bu da şehre bağlı tabii İstanbul'da o parayla yaşanmaz.

    0
    0 Yorumla
  • pamuklu_şeker
    pamuklu_şeker Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    İmkanım olsa uzatırım ayaklarımı ojemi sürer keyfime bakarım ama gel gör ki hayat toz pembe değil. Ama çalışmakta bana çok ayrı bi keyif veriyor. Yani zengin dahi olsaydım muhtemelen kendimi adayacağim bi işim olurdu. Bu haldeyken bile kendime çok iyi baktığımı düşünüyorum. Umarım yaşlanınca çok acı çekmem yillarin yorgunluğundan

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

74

Cevap

99

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.

    Sorun etmem ama çalışması kendi ayaklarının üstünde durması daha iyi olur

    0
    0 Yorumla
  • endmuhh
    endmuhh Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 31%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 316 cevap paylaştı.

    etmezdim. oturur konusuruz karar veririz yani. hangisi mantıklı ise ona bakarım ben. kimi kız bu konuda way efendim feministim ben erkekten asagı kalır yanım yok tabi calıscam. o kadar okudum kadın erkek eşittir vs modunda oluyor. erkek lagımcı var mı kız olarak bende yaparım topcuda olurum astronotta marangozda diyen olabiliyor. kimiside senin gibi. valla kız dünyası cok garip. bunlar erkekler arasında hani hiç mevzu değildir yani. takılmayız bunlara.

    ya açıkcası gizli üye çalısırsa 2 eşde 2 kat para oluyor. bu da bize olur yani isterim o acıdan. misal bi ev alcaz 10 senede değilde 5 senede biter kredisi gibi. ayrıca sosyal hayata katılımdır iş. ama attıgın tas ürküttüğün kurbagaya değmiyorsa calısmamak daha mantıklı. ev hanımlıgı da hani eskiden ok di simdi evde ne yapcak kız. komsulukmu var eskisi gibi. tabi isterse karımdır derim hiç lafını etmem. ona bakmak benim koca olarak görevim derim ki buna kızabilirsin:D biz sizin minnos pofidik ayınızmıyız diyebilirsin. neyse tahrik etmiyim. calısmak istemiyorum derse ben zorla calıs diyecek bir erkek olamam. calıscam derse de iş makul ise desteklerim ama ooo mis gibi para vs diye düşünmem de. mantıksız iş ise istemem. cok isterse tamam derim hevesi kırılmasın. bi süre sonra pes eder diye beklerim:D cok mantıksız ise tabi masaya yumruk gelir:D macoyuz yani:D ihtimaller boyle yani

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Erkeklerin cevaplarini begendim. Ben kadini calistirirlar saniyordum ama diger turlu dusunen hala varmis. Kendi adima konusacak olursam calisip calismamam esime bagli olur.

    Ev islerinde yemekte, cocuk bakiminda destek gorursem çalışırım. Ama yuk bende olacaksa birakmayi dusunebilirim. Şu an bekarim calisiyorum ve ev isleri de tek bana kaliyor gercekten cok zorlaniyorum.

    Yani tek kisinin yemegi, temizligi, utusu vs bile zorluyor. Bir de bu yuk evlenince +1 olacak. Daha sıkıntı. Daha da sıkıntısı cocuk olunca. Tum bublarda ustumde olursa birakirim buyuk ihtimal. Ama sunu da soylemem gerek ki iş yeri, calismak ev hanimligindan daha kolay.

    Hem daha kolay hemde maasin var, emeginin karsiligi var. Evde kimse yemek hazırlıyorsun, temizlik yapiyorsun diye sana para vermiyor. Bu işi yapan kadinlar dahi para alirken, temizlikciye falan para verirken nedense evlenince bedavaya gelmis oluyor bu işler. O yuzden gercekten her turlu kadin olmak sıkıntı calisan kadinin evlenmesi daha da sıkıntı.

    3
    4 Yorumla
    • Kriminal_Kalp_2
      Kriminal_Kalp_2
      +1 yıl

      Peki mesleğin nedir?

      Yorumla
    • Alp_026
      Alp_026
      +1 yıl

      Ev işlerinin senin sorumluluğunda olduğunu kabul ediyorsan çalışmaya zorlanmamayı da isteyebilirsin tabi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Alp_026 ulkedeki erkeklerin cogu bu isleri kendi sorumlulugunda gormedigi icin kadinlar mecbur kendi sorumlulugu olarak goruyor. Turk erkeklerinin ev islerine katilma orani diger ulkeler icinde sondan ikinci sirada. En sonda hindistan var.

      Turk erkekleri olarak bir seylere el atiyor olsanız sorun yok zaten. Yoksa kadinlar sabahtan aksama kadar hen evde hemde disarda kosturmaktan zevk almiyor. Bizimde bir canimiz var ve bu dunyaya baska gelme hakkimizda yok ama yukledikce yukluyorsunuznsorumluluklari ustumuze.

      Yeni modern dunyada da kadinin hic yuku yokmjs gibi bu daha da genisliyor. Ama erkeklerin sorumlulugu yıllardır ayni, sizde bu genisleme yok. Gecmistede calisip para kazaniyordunuz, hala aynisini yapiyorsunuz baska da bildiginiz ya da aldiginiz bir sorumluluk yok.

      Turk erkekleri kendilerine sadece calisma sorumlulugu aldigi icin kadin calisip ya da calismamak konusunda iki secenege mecbur kaliyor. Bu mecburiyete erkekler olarak birakmasaniz zaten hicbir kadin o kadar okuyup emek verdigi, atanmaya cabaladigi ya da ozel sektorde bile olsa iyi yerlere geldigi meslegini kolay kolay kenara atmak istemez emin ol.

      Buna cogu kadin mecbur kaliyor, buna da mecbur birakan senin hemcinslerinin sorumsuzlugu oluyor.

      Gelipte burada yardim eden erkek var falan deme ya da ben ediyorum deme. Cogunluga bak bakayim ediyor mu? Benim evli kadin meslektaslarim her seyi bir arada yurutmeye calisiyorlar. Bu diger mesleklerde de böyle ne yazik ki. Erkekler bu kadin evimize benim gibi para getiriyor bende onun yukunu alayim diye kac tanesi dusunur bunu. Bir tek kendileri yoruluyormus gibi isten sonra mesaisi bittikten sonra yerinden kalkan, evde is yapan, cocuklara bakan kac tane erkek var? Yapilan arastirmalarda dahi sondan ikinci siradayken yapiyoruz, turk erkekleri yapiyor diye bosuna sallamayin. Topluma baktiginda da bu islerin hala kadinin sorumluluğunda goren cok buyuk bir kitle var.

      Yorumla
    • Alp_026
      Alp_026
      +1 yıl

      Çok uzun yazmışsın

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Yorumlarrr fiyasskko 😛😳

    20 li yaşların da ki kadınlar diyor ki : Ya kadınlar çalışmalı kesinlikleee yaa...

    30'lu yaşlarına adım atmış kadınlar: Ya kadın çalışmamalı evde yatmalı yemek yapıp çocuk bakmalıı yaaa...

    Bu tipine sktuğm karıları böyle karaktersizler... 30lu larda yan çizen karılar 20 lerinde feminizim naraları atan bir dog idiler... Hayat popolar tekmeyi basınca hemen gelenekselci olur bu feminizimin sneaky dogları. Kadınlar karaktersizdir. Bu yüzden erkek sözü vardır ama kadın sözü diye bir şey yoktur. Şu an toplum da sanırım hiç bu kadar bekar 30+ yaş bandı kadın olmamıştı daha önce nedeni ise kadınların karaktersiz soiposistler olması ve biz erkeklerin bir lağım kokusu gibi bu durumu alenen gözle ve burunla bire bir görüyor oluşumuz. 20 lerinde hep aynı tiplerle tüm pzoisyon ve deliklere atış talimi yaptırıptaa 30 larında artııık kocaa arıyorum kafası... Hindistan kafası aynı zamanda bu kafa... Yaş gelince gelenekselci... yaş gençken amerikan pastası...

    1
    5 Yorumla
    • şevval_2003
      şevval_2003
      +1 yıl

      karaktersiz olan sensin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sen dedin diye olduk ayy aman 🤪 şevval2013 karaktersiz sensin dedi*i için karaktersiz oldum 🥶😱

      Yorumla
    • şevval_2003
      şevval_2003
      +1 yıl

      evet öyle oldu bilmen güzel aferin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      https://youtu.be/BHyqhWkbnfo

      Seni ancak bu kadar kaale alabiliyorum.

      Yorumla
    • şevval_2003
      şevval_2003
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
  • Sterope00
    Sterope00 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 92%
    +1 yıl

    Konuya giriş yaparken belirteyim kendim çalışan bir kadınım bu konuda ki fikirlerimi beyan edeyim. Bence kadin çalışmamali zaten evin yükü, cocuklar, eş derken kadin evde yeterince yıpraniyor hatta kadının yeri evidir. Kadinlar okumalı, bir mesleği olmalı, kendini yetiştirip, kültürlü olmalidir mesleğini hobi niyetine isterse yapabilmeli.

    Bazı gunler eve geldiğimde insanlıktan çıktığımı farkediyorum tüm gün milletin içinde çalış akşama mecalim kalmasın bi de eve gel evde hizmet et, temizlik, yemek oldu mu sana iş yükü iki katı. Ev hanımlarına göre daha hızlı yaşlanıyoruz ve tukeniyourz kimse bana burada cikipta çalışma hayatını güzellemesin.

    Diyeceksin sen niye calisiyon? Benim başka şansım yok arkadaslar imkan olsa calismam.

    Valla kizlar evlenirken iyice düşünün evini gecindirebilecek sizi zorlamayacak insanları tercih edin. Erkeklerde bakamayacağı kahrını cekemeyecekleri evlilikte yapmasınlar.

    0
    3 Yorumla
    • şevval_2003
      şevval_2003
      +1 yıl

      Gerçekten sorunlusun. Çalışmak istemediğin için değil, kadının yeri evi olmalı dediğin için. İşleri iki tarafa paylaştırmak yerine böyle bir çözüm buldun ya, helal olsun sana.

      Yorumla
    • Sterope00
      Sterope00
      +1 yıl

      @şevval_2003 pardon da kadının yeri evi dememin nesi sorun senin görüşün böyle olmayabilir ama benim görüşüm bu yönde. Kadin erkek eşit diye diye resmen kadini kolelestiren kadını bin parçaya bölen kafayı anlayamıyorum.

      Yorumla
    • şevval_2003
      şevval_2003
      +1 yıl

      Kankam zaten sistemde herkes köle, kadına özel bir durum değil. Ben kadının yeri iş yeri demiyorum çünkü kişiden kişiye değişir. Senin tüm kadınları genellemen hatalı olmuş

      Yorumla
  • Atakan324
    Atakan324 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45 , eic 85%
    +1 yıl

    Evet ederim çünkü para kazanmaya başladıkça kadın özgüven patlaması yaşıyor herşeyimi karşılaya biliyorum kendime baka bilirim birine ihtiyacım yok gibi gibi düşüncelere kapılıyor hatta birde şöyle bir şey var evde tartıştığın zaman işyerine bi boşluk içinde giderken veya işyerinde birinin ilgisi ruhunu okşayıp yanlışa sevk edebilir her kez yapa bilir belki ama çalışan bayanlarda boşluğa düşüp ilgi duyana ilgi duymak daha fazla oranda

    0
    19 Yorumla
    • Rubly
      Rubly
      +1 yıl

      Mağarana geri döner misin?

      Yorumla
    • Atakan324
      Atakan324
      +1 yıl

      @Rubly benim karım benim özelim sanane ister çalıştırırım ister çalıştıtmam ben yaşanmışlara bakarım geniş uzuvlu

      Yorumla
    • Rubly
      Rubly
      +1 yıl

      O zaman ihtiyaçlarını karşılamalısın

      Yorumla
    • Huzyelugece
      Huzyelugece
      +1 yıl

      Kişi kendinden bilir işi demek ki sen öyle yapacaksın karına tartıştığın zaman başka kadınların koluna atacaksın kendini

      Yorumla
    • Atakan324
      Atakan324
      +1 yıl

      @Rubly evet haklısın karşılayacaksın tabi mecbır eşşek gibi hemide yoksa sonucuna katlanırsın çünkü burada da işe giderse yapıcağını düşündüklerini yapma potansiyeli doğuyor ona

      Yorumla
    • Atakan324
      Atakan324
      +1 yıl

      @Huzyelugece olmayacak bir şey değil evde huzur bulamazsan bayan erkek gider dışarda ararsın huzuru iyi bilirim kendimden çünkü aradım

      Yorumla
    • Huzyelugece
      Huzyelugece
      +1 yıl

      Bu durumda eşinin çalışmasını engellemen bir şeyi değiştirmez iş yerinde huzur bulamıyorsa internette bulur komşu da bulur illaki bulur yani çalışmasını engellemen bir işe yaramaz

      Yorumla
    • Atakan324
      Atakan324
      +1 yıl

      @Huzyelugece bu öyle değil bak mesela uyuşturucu içen kişi temin ede bilir mi ede bilir içici ise kolay ulaşma olayı mesela markette bakkalda satılsa elinin altında olsa herkes kolayca elde ede bilir amaç zaten zora sokmak yoksa kadın isterse gözüne baka baka aldatır amaç ne kadar zor olursa okadar tehlikeli olur cesaret etmesi zorlaşır ve bazen kadın yapmayacaktır ama karşı taraf hoşlanıyordur boşlukta ona yanaşıp yardımcı olmaya çalışışarak onu cezbede bilir

      Yorumla
    • Atakan324
      Atakan324
      +1 yıl

      @Huzyelugece biri sana sıkıntılı durumunda neyin var üzülme sen çok tatlısın sen şekersin o aptal mı senin kıymetini bilememiş oysaki senin kadar güzel birini ben asla üzmem falan gibi gibi ruhunu okşasa sen tav olmaz mısın yani

      Yorumla
    • Amaris2468
      Amaris2468
      +1 yıl

      Erkek evde huzur bulamayınca dışarı gider diyorsun ya emin ol aynı şey karın içinde geçerli karın çalışmak isteyip sen onu çalıştırmayınca evde huzursuzluk çıkacak hoop karında huzur bulabileceği bi adamla olacak bilmem anlayabildin mi

      Yorumla
    • Atakan324
      Atakan324
      +1 yıl

      @Amaris2468 yok anlayamadım çünkü evlenmeden önce şart koşarım canım bilmem anlata bildim mş

      Yorumla
    • şevval_2003
      şevval_2003
      +1 yıl

      kızlar akıllı olun şunun gibi adamlarla evlenmeyin

      Yorumla
    • Atakan324
      Atakan324
      +1 yıl

      @şevval_2003 sen evlendin galiba geç kalmışsın eşinin seni düşünmesi kıskanması suç mu

      Yorumla
    • şevval_2003
      şevval_2003
      +1 yıl

      bu kıskançlıktan ötesi ve evet suç

      Yorumla
    • Atakan324
      Atakan324
      +1 yıl

      Canın bunlar düşünce bu eşine güvenmemek değil asla böyle bir şey söz konusu değil dışardaki erkeklerin genelinin ne karaktere sahip okduklarını biliyorum

      Yorumla
    • şevval_2003
      şevval_2003
      +1 yıl

      Dışarıdaki kadınlar da belli. Evli erkeğe metres olmak isteyen çok. Çalışma otur evinde. Güvenmemek değil bu canım dışarıdaki kadınların genelinin ne karaktere sahip olduklarını biliyorum.

      Yorumla
    • Atakan324
      Atakan324
      +1 yıl

      Ne karakter deler sizce

      Yorumla
    • Atakan324
      Atakan324
      +1 yıl

      Metres olmayı seviyırlar diyorsun ama bana sen evlisin diyen çok olmuştu geri çevirdiler yani zamanında

      Yorumla
    • şevval_2003
      şevval_2003
      +1 yıl

      Çok fazla var denk gelmemişin, bu denk gelmeyeceğin anlamına gelmez. Evliyken teklif ediyorsun ki geri çeviriyorlar?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İki taraftan birinin çalışması ya da bir şekilde mali gelirisi olması şart. Eğer benim gelirim varsa, yetiyorsa, o da evdeki bazı sorumlulukları üstleniyorsa sorun olmayabilir.

    Ama ataerkil bir toplumda yaşıyoruz maalesef. Ben bir şey demesem bile gün içerisinde çevreden "Çalışmayan erkek mi olur?" lafları duyarak depresyona girebilir.

    0
    0 Yorumla
  • rotasızCaptain41
    rotasızCaptain41 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Neden sorun ediyim ki eğer çok güzel bir üniversite bitirmiştir mesleği de iyidir çalışabilir ama yine de çalışmak ya da çalışmamamak onun kişisel sorunu ben onu eş diye alıyorum köle diye değil ben onu hiç bir konuda zorlayamam☺

    1
    0 Yorumla
  • Samrialet
    Samrialet Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    6 ay öncesinde kız arkadaşım çok istekli bir şekilde dükkan açmak istediğini söyledi ben de bütün desteğimi vererek açtık, kiralama dizayn ve stoğu hallettim. İlk hafta satışları sıfırdı azmini merak ettim ve bir süre daha satışsız devam etti daha sonrasında ofisteki çalışan arkadaşlara mağazadan dilediği herşeyi alabileceklerini söyledim ve bir günde 42 sipariş çıktı o sevincini unutmayacağım. Neticede çok azimli olduğu takdirde kadın veya erkek çalışmış bir önemi yok

    2
    0 Yorumla
  • Tokdüşünür
    Tokdüşünür Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Eskiden konuştuğum bi kız vardı. Çalışmayı düşünmediğini söyledi. Bende kendimce s*kmek dışında ne işe yarayacak o zaman dedim. Sohbetin devamını getirmedim. Bazı istekler çok saçma kızlar bilginiz olsun.

    0
    2 Yorumla
    • garipinio
      garipinio
      +1 yıl

      Evlenme neslin tükensin, ülkeye yazık

      Yorumla
    • Tokdüşünür
      Tokdüşünür
      +1 yıl

      İyi de götürüsü getirisinden fazla olan insan yanlış insandır. Kendime yazık edemem. Değmez bu zihniyet

      Yorumla
  • uye3443
    uye3443 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Kadın çalışmak zorunda değil ama erkek evine ve eşine bakmakla yükümlüdur.
    Kadın da zaten bakmayın erkekler evde gt büyüttugumuzu sansa da yemek çamaşır mutfak bulaşık süpürge silme toplama katlama bunlar hep bizde... Bizde evde çalışıyoruz.

    0
    0 Yorumla
  • kafamkarisikbnm
    kafamkarisikbnm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Ben kadın olduğum için eşimin çalışmamasını tabii ki sorun ederim ama eşim benim çalışmama sorun etmemeli ileride çocuklar olduğunda hem eve hem işe yetişmekte zorlandım bir noktada işi bırakmak isteyebilirim ve buna saygı duymasını isteriö

    0
    0 Yorumla
  • Kral_Aragorn
    Kral_Aragorn Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır etmem. Daha mutlu olurum . Eşim yorulmaz hem iş ortamında. Benim kazandığım elhamdulillah yeter ailemize.

    2
    0 Yorumla
  • Alcyone__
    Alcyone__ Takip Et
    Guru Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    Ederim... Sorumsuz ve sürekli evde oturan, tembel insan istemem. Yaşlanıp emekliye ayrıldığında otursun evde...

    2
    0 Yorumla
  • Wolfg
    Wolfg Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Sorun ederim tabiki. bu devirde tek maaşla geçinilmez. Dünyanın en zengini olsaydım bile boş beleş gezen biriyle evli olmazdım. Boş insanları sevmem

    1
    0 Yorumla
  • Slckkpln34
    Slckkpln34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 98%
    +1 yıl

    Kadının çalışmasını maddi bir kazanç olarak bakmayın sadece kadının evlilik hayatında çalışıyor olması pek çok şeyin önünü alıyor tecrübeyle sabittir

    2
    0 Yorumla
  • beyazorkidem
    beyazorkidem Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 58%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 618 cevap paylaştı.

    Çalışmayan adamı ne yapacağım, ben mi bakacağım? Eli ekmek tutmayan adamdan hayır gelmez, yolu açık olsun..

    1
    0 Yorumla
  • Aristokratımsı
    Aristokratımsı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Evlenmeden önce bunu konuşuruz. Çalışmayıp malak gibi yatacaksa evlenmem.

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bncede

      Yorumla
  • hikmet0858
    hikmet0858 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 72%
    +1 yıl

    Çok şükür işim var, evim var, geçinecek kadar da para kazanıyorum. Eşim çalışmak isterse kamuda çalışmak şartıyla izin veririm ama özelde çalışacam derse kesinlikle izin vermem.

    0
    0 Yorumla
  • kurumeyvecanavarı
    kurumeyvecanavarı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    yani gidip tam zamanlı bir işte çalışmasını ben istemem hele özel sektör ruh emici zaten akşam eve zombi olarak dönüyorsun, ama böyle e-ticaret falan yapabilir bi uğraşı olsun

    0
    0 Yorumla
  • cookiieee
    cookiieee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 92%
    +1 yıl

    Evet, bazı çiftler için eşin çalışmaması sorun olabilirken, diğerleri için önemli olmayabilir. Her çiftin kendi tercihlerine göre bu konuda karar vermesi önemlidir.

    0
    0 Yorumla
  • mayisgly
    mayisgly Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Çok net söylüyorum eşimin çocuk doğurma şansı olsa kocamı hiç çalıştırmazdim.
    Kocam cocuga baksın evin işini halletsin ben kocama da çocuklarıma bakardım.
    Hayali bile güzel...

    0
    2 Yorumla
    • şevval_2003
      şevval_2003
      +1 yıl

      sen doğur o baksın o zaman

      Yorumla
    • mayisgly
      mayisgly
      +1 yıl

      Aklıma geldi tabiki. Ama şu sorun var ülkemizde ise girince doğum lohusa vs izni o kadar çok değil.
      Yaparsan hemen işine son veriliyor.
      Ben neden bu durumda her zorluğu çekeyim? Ha evlat edinme olursa o başka. Direkr alsın evde baksın ben de çalışayım.

      Yorumla
  • Gizlimert31
    Gizlimert31 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 31
    +1 yıl

    Eğer erkek tek başına çalışarak evin geçimini sağlayabilirse kadının çalışmaması sorun olmaz ancak dönem şartları o kadar zor ve hayat pahalı. Erkek 30 40 bin TL maaş alsa bile kadının çalışması gerek yoksa evde sürekli geçim sıkıntısından dolayı anlaşmazlık çıkacak bu da evliliğin sarsılmasına sebebiyet verecektir.

    0
    0 Yorumla
  • Maça-As
    Maça-As Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 407 cevap paylaştı.

    Hayır hangi erkek evet der ki buna diye sorasım geldi kişiye bağlıdır fakat çalışmazsa daha hoştur benim adıma. çünkü ona yetebilirim fazlasıyla.

    0
    4 Yorumla
    • ticklishhhfetishhh
      ticklishhhfetishhh
      +1 yıl

      Vayyy baya iyi

      Yorumla
    • Maça-As
      Maça-As
      +1 yıl

      nasıl sorun olabileceiğini düşündün ki. evlilikte maddi yetersizlik yaşarsak diye mi?

      Yorumla
    • ticklishhhfetishhh
      ticklishhhfetishhh
      +1 yıl

      Soruyu soran ben değilim ama günümüz şartlarında bir erkeğin bu şekilde düşünebilmesi ben yeterim diyebilmesi önemli bir şey bence. Çünkü günümüz şartlarında tek maaşla her aile geçinemiyor.

      Yorumla
    • Maça-As
      Maça-As
      +1 yıl

      @ticklishhhfetishhh haklılar çünkü yaptıkları meslek el vermiyor bir zamanlar benimde öyleydi mesleğin hayatındır. yeterli maaşı parayı alamıyorsan ay sonunu düşünürsün.

      Yorumla
  • Wildflower_
    Wildflower_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Sorun çıkacağını düşünmüyorum çünkü ilk oturduğumuzda bunun hakkında konuşulması gereken konudur zaten beni değiştirmeyi çalışırsa ne benim olamaz ne de onun olamam.

    0
    0 Yorumla
  • SinapsisArvensis
    SinapsisArvensis Takip Et
    Xper 7 Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Hatun kisi nasıl isterse öyle olmalı, çalışmak isterse çalışmalı, istemez ise calismamali.

    3
    0 Yorumla
  • Burakx12
    Burakx12 Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 95%
    +1 yıl

    Çalışmasa daha iyi olur. (Günümüzde her ne kadar zor da olsa)

    2
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 898 cevap paylaştı.

    Asıl çalışmaması iyi olur, ben çalışırım o da ev işleriyle ilgilenir.

    2
    2 Yorumla
    • KurumsalSeo
      KurumsalSeo
      +1 yıl

      Aynn kral aynı kafadayız

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      +1 yıl

      Sağ ol kardeşim sevindim 😊

      Yorumla
  • SonHevesBükücü
    SonHevesBükücü Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 46%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 368 cevap paylaştı.

    Ederim evet. Bana el açmadan ekmek bile alamayacak insana saygı duyamam. Çocuk olur ondan sonra çalışmak istemese o ayrı.

    1
    2 Yorumla
    • şevval_2003
      şevval_2003
      +1 yıl

      güzel yorum

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Teşekkür ederim.

      Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 804 cevap paylaştı.

    Maddi açıdan değil de boşta kalan kadın çok darlıyor, şahit oluyorum. Kendisini yormayacak parti time işte çalışsa bile olur.

    1
    0 Yorumla
  • Sugarman06
    Sugarman06 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır sorun etmem ama işim kariyerim ilerlesin derse de destek olurum

    2
    2 Yorumla
    • Rubly
      Rubly
      +1 yıl

      Adamın dibi

      Yorumla
    • Sugarman06
      Sugarman06
      +1 yıl

      Teşekkür ederim eş hayat arkadaşı can yoldaşıdır mutluluğa özgürleşmektir ben bunu bilir buna göre davranıyorum 😊

      Yorumla
  • salamanka
    salamanka Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 95%
    +1 yıl

    Durumum iyiyse sıkıntı olmaz dururum iyi olmadan evlenmem zaten

    2
    0 Yorumla
  • hayalmeyalbiri
    hayalmeyalbiri Takip Et
    Xper 4 Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Aklı çalışan ve evlenme zihniyetine kavuşmuş numune erkeklerin yorumlarını okumaya geldim.😂😂😂😂

    0
    0 Yorumla
  • orkob17
    orkob17 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Ekonomik olarak yetmek önemli olsa da ne olursa olsun benden bağımsız bir ekonomik gücü olsun isterim

    0
    0 Yorumla
  • Sweetdreams1950
    Sweetdreams1950 Takip Et
    Master Yaş: 103 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 350 cevap paylaştı.

    Evet pardon da evin kirası tek maaşla mı ödicez diretirse çalışmazsa direk kapının önünde koyarım sıkıyorsa çalışmasın.

    0
    0 Yorumla
  • mütesellî
    mütesellî Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Sorun etmezdim. Hatta memnun da olurum. Karar onun.

    1
    0 Yorumla
  • вeyeғendi
    вeyeғendi Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır aksine memnun olurum, yesin içsin gezsin çalışmasın.

    1
    0 Yorumla
  • Metehançlgn
    Metehançlgn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır etmezdim, aksine nasıl yapmak istiyorsa öyle yapsın saygı duyarım ve sarılırım.

    1
    0 Yorumla
  • Kůmsåliledenìz07 m
    Kůmsåliledenìz07 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben çalışmıyorum zaten, oda çalışmasa ne yer ne içeriz lan

    0
    1 Yorumla
    • Kůmsåliledenìz07 m
      Kůmsåliledenìz07
      +1 yıl

      Kazaara denk gelmeyelim diye çok kişiyi engelledim la bu soruda 😂

  • KingEmin47
    KingEmin47 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben çalışayım yeterki o istediği gibi yaşasın ama erkeğin çalışmaması büyük sorun

    0
    0 Yorumla
  • ztrmax
    ztrmax Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Ekonomik durumunuz yeterliyse veya şartlarımızın düşmesini kabul ediyorsa bende sorun etmem.

    0
    0 Yorumla
  • OsmanErol
    OsmanErol Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Çalışan kadının beklentileri daha az oluyor boş işlere vakti olmuyor

    0
    0 Yorumla
  • isimsizbilen
    isimsizbilen Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkek için soruyorsan eğer çalışmayan erkek anasının dizinin dibinde otursun

    0
    0 Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 833 cevap paylaştı.

    Sorun ederim tabii ki çalışsın. Ben de çalışırım. Anca geçim olur bu devirde

    0
    0 Yorumla
  • Hatçi-k
    Hatçi-k Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Eh biraz ederdim. Sonuçta boş takılan insanları çok sevmem

    0
    0 Yorumla
  • Buzlukahvem
    Buzlukahvem Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 95%
    +1 yıl

    Erkek çalışmak zorunda ben değilim ama isterm sevdiğim işlerle meşgul olup para kazanmayı.

    0
    0 Yorumla
  • isa_3200
    isa_3200 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 87%
    +1 yıl

    Çalışmak istemesini sorun edebilirim sanırım yeterli hissetmem vs

    0
    7 Yorumla
    • Rubly
      Rubly
      +1 yıl

      O zaman kadının ihtiyaçlarını karşılamalısın

      Yorumla
    • isa_3200
      isa_3200
      +1 yıl

      Aksini söylemedim zaten

      Yorumla
    • Neva07
      Neva07
      +1 yıl

      Öz güvenin yok bu konuda kendini geliştirmelisin

      Yorumla
    • isa_3200
      isa_3200
      +1 yıl

      Aynen 👍

      Yorumla
    • şevval_2003
      şevval_2003
      +1 yıl

      kadın senden para istemeden ekmek alınca yetersiz mi hissedeceksin yani

      Yorumla
    • isa_3200
      isa_3200
      +1 yıl

      Bakmak zorundayım Şevval

      Yorumla
    • şevval_2003
      şevval_2003
      +1 yıl

      boş düşünceler

      Yorumla
  • schrodçg
    schrodçg Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 35%
    +1 yıl

    Eğer gücüm yetiyorsa zaten çalışmasını istemem ama gücüm yetmiyorsa bir zahmet oda destek olsun demi

    0
    0 Yorumla
  • Coffein
    Coffein Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 33%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 447 cevap paylaştı.

    Hiç sevmem çalışmamak nedir Yaa bu dünyaya oturmaya mı gelir insan

    0
    8 Yorumla
    • onnumara_
      onnumara_
      +1 yıl

      Belki param çok

      Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      @onnumara_ istersen dünyanın en zengini ol yine de çalışmayan insan tembel insanı sevmiyorum bir uğraşın olucam hayatta ureticeksin

      Yorumla
    • onnumara_
      onnumara_
      +1 yıl

      Evett haklısınn basit de olsa çalışmalı insan

      Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      @onnumara_ hayat oturarak geçmez şimdi herkes kolay para kazanma ve emretme hevesinde bizler az uyuyoruz ki dünyayı kaçırmamak için ölünce zaten uyucaz bir çiçek ekersin evi temizlersin istersen çalışırsın ev geçindirir bir fakire yaşlıya yardim edersin diğer türlü psikolojiye de zararlı işleyen demir paslanmaz unutma

      Yorumla
    • onnumara_
      onnumara_
      +1 yıl

      Diğer dünyaya inanıyor musun

      Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      @onnumara_ diğer tarafta bizi ne bekliyor bilemem inançlı olmak umutlu olmak ama ne olursa olsun bunu yine "kazanç/cennete giris" hamlesi olarak değil üretken faydalı bir birey olmak için yapıyorum bize verilen bu hayatı en iyi şekilde değerlendirmeliyiz :)

      Yorumla
    • onnumara_
      onnumara_
      +1 yıl

      Müslüman mısın demek istedim aslında

      Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      @onnumara_ ne farkeder ki? Herkesin inancı kendine bunun gösterisini yapmak dile getirmek gereksiz..

      Yorumla
  • Lazımbazıhatalar
    Lazımbazıhatalar Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Etmezdim tabi kii ben ona bakarım yahu ayaklarını uzatsın keyfine baksın hsjsjsjsjsj

    0
    0 Yorumla
  • yagızdelıkanlııı
    yagızdelıkanlııı Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne güzel işte gerekte yok ki hem zaten ev kira değil çok şükür kazanıyoruzda ben bakardım sorun yok

    0
    0 Yorumla
  • Ceyhunn26
    Ceyhunn26 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 95%
    +1 yıl

    Maaşım yetiyorsa çalışmasın, istediğini alsın ona göre hareket ederiz sıkıntı yok

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Soru beyler için, erkeğin çalışmayani olamaz

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynenn öyle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O zaman sadece erkeklere açmalıydin soruyu

      Yorumla
    • şevval_2003
      şevval_2003
      +1 yıl

      olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @şevval_2003 olmamali

      Yorumla
    • şevval_2003
      şevval_2003
      +1 yıl

      kankam neye göre olmamalı erkek belki evin işlerini yapacak kadın çalışacak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @şevval_2003 yav he he, sen öyle yap

      Yorumla
    • şevval_2003
      şevval_2003
      +1 yıl

      tamam

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    direkt çalışmak istemiyorum erkeksin sen çalış bana bak diyen kadına asla bakmam ama zamanla işi bıraksa sorun etmem.

    0
    0 Yorumla
  • merli61
    merli61 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bence iki tarafında çalişması lazım kadının çalışması kendi ekonomik özgürlüğünü yaşaması daha özgüvnli kendinden emin olan ve bunu destekleyen bi eşi olmalı.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Çalışırsa ek gelirimiz olur beraber kazanırız yeriz içeriz

    1
    0 Yorumla
  • Atakan_Durak
    Atakan_Durak Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Ben etmezdim. Ama hamilelikte ve ondan sonra bir süre bebeğinin yanında kalması daha iyi bence. Beraberr bebeğe bakıp totosunu şaplaklarızz ayyy

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    asgari ucretle gecinmeye raziysa neden sikayet edeyim.

    0
    0 Yorumla
  • miavex
    miavex Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Erkek çalışmalı kadınların belli erkeklerin belli sorumluluğu var kadın evden erkek o evi geçindirmekte sorumlu yani erkek çalışmalı muhtaç edecekse çalışmayacaksa evlenmesin de

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben çalışmak istemiyorken onu nasıl mecbur edebilirim?

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (113)
Devamını Gör(158)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Evlenince eşiniz çalışmak istemese sorun eder miydiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Evlendiğinizde eşinizin çalışmasını ister miydiniz? 9 cevap verildi
Evlenince eşinizin çalışmasını ister miydiniz? 26 cevap verildi
Evlenince eşinizin çalışmasını ister miydiniz? 33 cevap verildi
Evlendiğinizde eşiniz çalışsın ister misiniz? 23 cevap verildi
Evlendiğinizde eşiniz çalışmanıza müsaade etmese razı olur musunuz? 4 cevap verildi
Evleneceğiniz kadının çalışmasını mi çalışmamasini mi istersiniz? 17 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨