Eşimle bir çıkış yolu bulamıyoruz üzülüyorum ve soğuyorum lütfen yardım?

Meraba arkadaslar 2 yıllık evliym ben 20 eşim 30 yaanda 1 yasnda bebgmz vr bizim uzun süreç bir sevgili dönemimiz olmadı 1 ay içinde tanıştık evlendik kaçtık doğrusu benim ailevi problemlerim vardı üvey olduğumu öğrendim birsürü şey kaçtığım kişi yabancı değil akrabamın kocasının yeğeni oluyor cok asık olmasakta ilk baslarda genede bir sevgi vardı evlendik eşim ilk baslarda evlilik ve sevgiliyken kıskançlık olsun ilgi olsun hepsi vardı sidi ise ilgi sevgi hiç göstermiyor hatta hiç kıskanmıyor ev hanımıyım hergün yemek yapıyorum evimi temiz tutuyorum kendime bakıyorum hep de bakımlı biriyimdir zaten kimse evli ve Çocuğumun olduğuna inanmıyor nasıl kendine bukadar bakabılıyosun bravo bile diyolar yoldan geçerken bakıolar bile ama eşim beni artık kıskanmıyor bu cinsel anlamda da aynı ben gitmesem gelmiyor bile cok arada gelıyor üzülüyorum begenmıyormu acaba dıyorum evlendiğimizddn bu yana eski nişanlısına hep arastırdıgını gördüm facede kac kere ayrılma aşamasına geldik evden gittim beni buldu ağladı özürdiledi ama bu ıkı sene içinde pişman olmasına ragmen hep yaptı cok ağrıma gitti en son dayanamadım artık buyuk kavga ve son raddeydı ayrıkıoduk pişman oldu ve 3 aydır araştırıyorum hiç bakmamış kocamı seviorum ilgimi gösteriyorum ona sorduğumda ise içimden seviyorum diyor ama ilk zamanlar böyle değildi tabi bide insan karısınj hiç mi kıskanmaz erkek akrabaları mesela içerlerken akrabası bana senle beraber içellm dior insan kızar o ise gülüyor kendi kendime sahip cıkıyorum resmen hiç bir şekilde kıskanmıor istediğim gibi giyenebiliyorum sevilmeyi unuttum baska erkekler ( akraba arkadas) beni överken kocam beni görmüyor soğuyorum artık nabıcamı şaşırdım kac kere konustum onunla bu konuyu ben böleyim Dior ama böyle değildi ayrılmak istesem beni tehtt edior nbıcam bilmiorum lütfn yardm
Eşimle bir çıkış yolu bulamıyoruz üzülüyorum ve soğuyorum lütfen yardım?
Cevapla