Herkesin bir yarası vardır; kimisinin ki derin kimisinin kabuk bağlamış, peki yaraya neden olan o kişiye hala değer veriyor musun?

Herkesin bir yarası vardır; kimisinin ki derin kimisinin kabuk bağlamış, peki yaraya neden olan o kişiye hala değer veriyor musun?
Herkesin bir yarası vardır. ve o yarayı açan birisi..
kimisinin yarası derindir hala kanıyordur canını yakıyordur çoğu zaman..
ama kimisinin yarası kabuk bağlamıştır acımıyordur eskisi kadar..
Ancak her ne şekilde olursa olsun
o yarayı açan bir fail vardır.. ve kanatan en derin duygularınızı inciten
peki o yaraya neden olan o faile
hala değer veriyor musunuz?
Çünkü bazen içinizi kanatsa bile..
o kişiye hala değer vermek gibi aptallıklar yapıyoruz..


Herkesin bir yarası vardır; kimisinin ki derin kimisinin kabuk bağlamış, peki yaraya neden olan o kişiye hala değer veriyor musun?
Cevapla