Sevgilim durup dururken çok kötüyüm dedi ve ardından ayrılığa hazır ol gibisinden konuştu sizce çok iyiyken neden böyle oldu?

Ciddi düşündüğüm sevgilim durup dururken "iyi değilim kalbim acıyor" falan dedi ve ardından "beni bırakacaksın bir gün" dedi. Hayır diyince "bıraksanda zoruma gitmez" dedi nedenini sordum şunları dedi: "biz senlen her ne kadar birbirimize düşkün olursak gün gelir ayrılırız bu yüzden hep hazır olman lazım ben hazırım sen de ol istiyorum ben seni kandırmam hiç bir konuda hep dürüstlük yüzünden kaybettim" dedi. Bunları söylerken sevdiğini de belirtti seni seviyorum dedi ama aşka inanmıyorum dedi. Daha düne kadar seni asla bırakmam diyen insan durup dururken neden böyle oldu sizce? Ne olmuş olabilir ne düşünüyor sizce?
Sevgilim durup dururken çok kötüyüm dedi ve ardından ayrılığa hazır ol gibisinden konuştu sizce çok iyiyken neden böyle oldu?
Cevapla