Sevgilim moralim bozuk olduğunu bildiği halde böyle yaptı?

3 yıllık sevgilimle çok sinir bozucu bi olay yaşadım ama ben mi abartıyorum bilemedim dışardan göz olarak yorumlamanız için anlatıyorum. Sevgilimle 1 hafta önceden pazar günü dışarı çıkalım bi yerlere gidelim diye konuştuk kendisi çıkalım dedi hatta. Dün de yazdım çıkıyoruz yarın dimi gibisinden evet söz verdim sana falan dedi. Pazar günü geldi sabah yazdım dedi ki ‘annemin kardeşi rahatsızmış annem arabayla oraya gidicek araba olmıcak maalesef ama başka bi gün söz çıkıcaz senin için işten erken çıkcam’ vs dedi. Sonra neyse sorun yok falan dedim üzülsem de. Evleri de dibimizde ben de dedim ki ‘annen çıkıyosa ben yanına geleyim bari’. Tamam çıksın haber veririm sana falan dedi. Yanına gitmek için beklerken ailem alakasız şeylerden olay çıkarıp beni baya sinirlendirdiler ben de sevgilime ‘annen çıkcağında lütfen hemen söyle evde kafayı yicem kendimi dışarı atmam gerek senin yanında bi tek iyi hissedebilirim şu an çok kötü hissediyorum’ vs dedim o da tamam çıksın dicem hemen sana falan dedi yine sorun yok. Sonra beni arıyo o da annesiyle kavga etmiş. Annesi evden çıkmamış bu sefer annesinin hasta kardeşini biri bunlara mı getirmiş ne. Bu da evde yemek yokmuş diye yakınlarda bi yer var ARABAYLA oraya gitmiş. Dedim ki bana haber veremiyo muydun dışarı çıkarken 2 dk ben de senle gelseydim dışarı çıkardık o zaman. Bana gelmiş diyo ki zaten yakındayım uzak bi yere gitmedim ki. Ben evde sinirden delircektim onun yanına gitcem en azından diye kendimi avutuyodum dışarı yemek yemeye gitmiş bana annesine olan sinirini anlatıyo hala? Aşırı saçma ve bana saygısızca değil mi? Resmen sen evde sinirinle kal napıyosan yap ben de anneme sinirliyim napalım yani demiş kadar oldu. Yarın arar beni açmak istemiyorum mesajda tepkimi koymam gerek bence ama sizce ne demeli? Gerçekten çok üzüldüm sonra daha da ağladım.
Sevgilim moralim bozuk olduğunu bildiği halde böyle yaptı?
Cevapla