Modern zamanların terk edilme biçimi Ghosting! Yani hayalet sevgili. En acı terk edilme yöntemi olarak bilinen Ghosting her şey güzel giderken sevgilinizin birden bire ortadan yok olmasıymış Sizin başınıza hiç böyle bir olay geldi mi?
Her şey güzel giderken birdenbire sevgiliniz hayalet sevgiliye dönüştü mü?
Bunun en acısını ben yaşadım. Motordaydık beraber ben önde motoru kullanıyorum tabi. Meltem de arkamda. otobanda çok hızlı değiliz 80-90larda seyrediyoruz. Saçları falan uçuşuyor arkamda herşey normal. Neyse s2000 geçti ışıklarda yanıma kalkışta aldı trafikte makaslarla verdim eline o sırada rüzgardan benim kafa bir milyon. Meltem diyorum Aşkım diyorum ses yok. Kafamı çevirmemle kalbimin sıkışması bir oldu. Beynimden vurulmuşa döndüm meğerse düşmüş kız yolda eli kaymış geri döndüm hemen sol şeritten sonra annemin sesleri kulağımda bana sesleniyor falan derken yine boktan bir rüyayla başlayan bir güne uyandık
Evet. Vede en kötüsü. Bir umutla bekliyorsun. Yıllar geçsede çıkmıyor aklından. Bazen geri gelip kontrol edip sonra tekrar kayboluyor. Bu durum sana ümit verdiğinden beklemeye devam ediyorsun. Sonuç bakmışın yaşlanmışsın hala yanlızsın. En iyisi kimseyi bırakamıyacak kadar sevmiyeceksin.
1 yıllık ilişkimiz vardı aramız çok iyi gidiyordu her şeyi birlikte yapıyorduk. Gerçekten işine çok bağlıydı hep gelecekte şunu alıcam bir hafta şu kadar para kazanmam lazım diyordu harbiden de istediklerini yerine getiriyordu hedefleri büyüktü ama bana vaktini az harcamaya başladı sonra sabahları bir günaydın akşamları iyi geceler onun haricinden gün içeresinde hiç yazmamaya başlamıştı baktım harbiden unutulmuşuz.(Tabi bende o yazmayınca yazmadım). En son 1 ay önce seni çok özledim demiştim öyle de kaldı hiç mavi tik bile olmadı.
Herşeyin güzel gittiği olmadı hiç o yüzden hayalet bile olsa sürpriz olmadı başıma geldi evet ki en baştan ben belirsizlikten hoşlanmam bana net ol gidiceksen bile sebebino söyle istemiyorum de en azından bir haber ver yeter dediğim halde çocuk gibi kaçtı çok onursuzca bir hareket
insanların duyguları bazen fazla değişken olabiliyor.. sevmeyip ayrılanı bilirsinde hiç bir şey yokken duvarlar ören birini çözmek zordur... insanlar her ne şekilde olursa olsun bu kadar kolaycılığı seçmemeli.. bir anda yitip gideceksende bir sözün olmalı bir açıklama ihtiyacı kişi kendinde hissetmeli.. acı çekmek ölmekten daha kötüdür.. karşındakini bu yüzden daha iyi tanımlayabilmen duygularını fazla bağlayıcı unsurlar olmadan biraz sağlıklı yaşamak gerek... en azından en başında kapıp gidildiğin bu sevgi hoşlantı rüzgarina düşünrerek davranmak en iyi yoldur
Oyle bir sey olmadi , umarim da olmazz :( ne kadar kotu yaaa cok guzel gelecekler kurmayi hayal et , zamanini onunla gecir, kimi zaman fedakarliklar yap uykundan ya da baska seylerden, ama bir anda ortada bir sey yokken o kaybolsun gitsin :( dusunmesi bile cok kotu
Ölüm Dışında Sonsuza Kadar Kaybolmak Diye Bişey Yoktur Egerkı Ölmediyse Illakı Bırgun Cıkacaktır Karşına Ama Bılınclı ama Tesadüf Orasını Bılemem Ancak Illakı Bırgun Dönecek Dolasacak Gelecek Yolundan Gececektir ' Dünya Yuvarlak Nereye gıdersen Gıt En Basa gerı Dönersın Demışti Birileri Haklıda Bence :D
Düşünsene 5-6 senedir tanıyorum ama 2 senedir yakın tanıdım ben onu o 25 ben ise 19 yaşındayım ve 8- ay hemen hemen aynı evi paylaştık ailesiyle olsun herşeyiyle tanıyordum onu ve bir gün telefonda mesajlaşıyoruz 15 dakika sonrası noldu foton gitti ye döndü ve yüzzsüz gibi yine aradı bir zaman sonra ve ben de gurursuz şeysiz deligi gibi aşığım her aramasında her aramasını beklemek bana tam 2 sene kaybettirdi hala da devam ediyor bu
Gelmedi başıma, Aman kimse kusura bakmasın da defolsun gitsin valla, bir kere geliyorum bu dünyaya kimse için üzülmeye gelmedim, kimse unutulmaz değildir, unutulmuyorsa bile acısı azalır..
cok endise ederim , basina bisy geldi diye düsünürüm basima geldi bir kere böyle bir olay, yani bir anda konustugum kisi kaybolmustu ve 2 ay sonra döndü
Buna benzer bir şey başıma geldi. Facebook'ta tanıştığım bir kız ile 6 ayı geçkin bir süre görüştük. Ama ne olduysa önce bana cevap yazmamaya başladı. Daha sonra da hesabını komple kapattı. Bir daha ne ulaşabildim kendisine. Ne de haber alabildiim
Ezik karaktersiz insanlarin başvurduğu yontem asla yapmam beddua yemeye nietim yok ah almaktan korkarm Yok olede giden erkek arkim olmadi medenice konusurz biz kavga et nedir ortadan kaybolma olelerinin yatacak yeri yok
Hayalet olmadan sinyalleri geldi sonra da hayalet oldu
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Evet başıma geldi sonra geri döndü nedeni aslında bana kendini olduğundan farklı tanıtmasaymış sevgilisi varmış bana söylememiş ayrılacağım dedi ve ayrıldı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Mesajlaşarak uyuduk Sabahı ne telefonlara cevap verdi ne de mesajlara Hiçbir haber alamadım Aradan 7 ay geçtikten sonra beraber çekildiğimiz bir resmimizi gönderdi Sebepsiz bırakılmak daha zor
Yalan ya. Inandin mi sende? Benimkide ailesiyle tanistirdi istemeye gelicekti tam vazgecti baskasiyla evlendi veeee tam 10 ay sonra konusmak istedi cunku esiyle bosanmak istiyormus. :) bazi hatalar afedilmiyecek kadar kotu..
Seni seçenek olarak düşündüğü an olay bitmiştir zaten Seni ya da onu seçmesi önemli değildi Sevince vazgeçmesi zor oluyor ama, kurtulmuşsun işte Yazmasından da anlamışsındır nasıl biriyle olduğunu
En İyi Cevaplar