Sevgililer arasında telefonun masada olması veya olmaması neden bu kadar önemli?

Az önce KSde buna benzer bir soru görünce bir de ben sorayım ve sebeplerini öğreneyim istedim.

Eski kız arkadaşım sürekli şakayla karışık telefonun neden masada değil diye takılırdı. İlk kavgamızda da ciddi ciddi "Hakan telefonunu neden masaya koyuyorsun diye kavga ettik".

Ama o böyle söyledikçe dikkatimi çekti nereye gidersek gidelim ilk işi telefonu masaya koymak olurdu. Ben de içimden hep kadınların cepleri küçük ya herhalde ondan derdim. (Ne alakaysa halbuki çantası da var)
Telefonun masada olması veya olmaması neden bu kadar önemli, özellikle kadınlar ne düşünüyorsunuz? Gerçi KSdeki kızların düşüncelerine de pek güvenemiyorum, sitede gerçekten güven konusunda saplantılı kadın üyelerin sayısı hiç ama hiç az değil.
Sevgililer arasında telefonun masada olması veya olmaması neden bu kadar önemli??
Güncellemeler
+1 yıl
Düzeltme* :
"Hakan telefonunu neden masaya koyuyorsun diye kavga ettik". değil "Hakan telefonunu neden masaya koymuyorsun diye kavga ettik". Olacak, oto düzeltme yüzünden yanlış yazmış telefon.
Sevgililer arasında telefonun masada olması veya olmaması neden bu kadar önemli?
Cevapla