AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
145Cevap
ilk buluşmada ne öpmesi hoşlanmam tepkimi de görür 2. buluşmayı bile düşünmem👎
Uzun zamandır konuşuyorsam büyük olay cikartmam yoksa yeni tanıştığim biriyse çok kötü küfürler ederim bir iki de carparim
İlk buluşmada öpüşünce bu kız vercek diye düşünüp konuyu baska yerlere cekmeye calısıyolar
Ne veriyo bu kız
tabi ki istemem ne o öyle sanki öpüşmek için gelmiş gibi? kötü hissettirir bir kere soğurum
Sert bir şekilde tepkimi gösteririm.
İnadına yapıyorsa da laubali hareketi yüzünden kalkıp giderim.
Bazı şeylerin zamanı vardır, sivri dilliyim, azarlar giderim heralde.
ilk buluşmadan önce ne kadar süre telefonda görüştüğümüz ve samimiyetimiz de önemli. adamla herşeyi konuşupda öptüğünde tepki vermek saçma olur.
en mantıklı yorum...
Ne oluyor nan iffetime dokunma ben senin bildiğin erkeklerden değilime kadar gider bu iş :D
hemen olmaz dur kızım derim sen beni diğer erkeklerden mi sanıyorsun?
ben öperim problem değil. hatta cogu kişiyle ilk günden cok öpüşmüşlüüm vardır
iris?
Sen harikasın
Izin vermem sogurum aklima baska niyetli oldugu gelir ve ilk bulusma son bulusma olur
İleride sağlıklı bir ilişki olması için ilk buluşmafa hemen öpmem 😕
Sadece hoşlandığım bir adamı öpemem , öptürmem de.
91 kız öperim demiş erkeklere fırsat vermeyin kızlar :D umutlandırmayın zaten böyle birşey olmuyor
umutlandık etmeyin yapmayın hanımlar :D
" Napıyon kızım milletin ortasında " derim düşük bir ses tonuyla.
yangından mal mı kaçırıyosun hayatım? ilk buluşma tokalaşma ile başlar sarılmayla biter ikinci buluşma sarışmayla başlar yanakta biter sonrası Allah Kerim 😁
baya hızlısın :)
hız bizden sorulur 😀
ama tabi hayal bunlar dimi gerçeğe dönüşmedi daha, 😅😃
kim bilir 😀😁
https://www.kizlarsoruyor.com/uye/proleteria/
Bu durum hoşuma gider ama yine de ilk buluşmada olmaz! Karşılık vermem.
Yeterli verimi alabilmişsem ve canım öpüşmek istiyorsa tabi ki öperdim. 😂
İlk buluşma, son buluşma diye bi' şey olmamalı ya, böyle şeyler spontane gelişmeli.
Oh ne gzel Aynen oyle :)
O ilk bulusmaya nekadardir tanistigimiza bagli tepkim 😄
Seni öpmeyi midem almaz der basar giderim bu düşüncedeyse :D
Asla desem. Ne bu ilk buluşmada öpmek ne demek öpücük tahtası mı karşısındaki ✋
Birincisi izn vermem,2cisi yüzüne çarpar terk ederim
A ve B diyorum. Tepki gösterebilirim ama o kadar sert bir şekilde değil. hoşlanıyormuşum sonuçta :)
Hoşlanmışsam çok sert çıkmam. Ama bidaha görüşmeyelim derim. Hadsiz insanlara tahammülüm yok
Sorun değil hoşuma gider, istediği gibi öpebilir, istediğini yapabilir :)
Bu ne acele? Onun hakkindaki düşüncelerimi gözden geçiririm.
Hayır diyen erkeklerin kafasını yaşamak istiyorum :)
abaza bulurum o kisiyi ve direk sans vermeden ayiririm yollari
hoşlandığıma göre akışına bırakırdım :) napim döveyim mi
once orda dururum art nıyet ararım ınsan bıraz ağır olmalı
O an bitmiştir benim için ilk buluşmada ne oluyo pardon da? Amacı ne belli eder kendini
tokatı yerlestiririm ne opmesi 4 ya da 5 ay sonra o is 😂😂
Takribi olarak da 10. yılda evlenirsiniz.😊
Bunu bir kez denemistim ve az daha kisir kaliyordum. iyi de yapti zaten hoslandi diye hemen opmem ahmakcaydi.
seni ilk bulusmada opuyorsa eger 1# seni cekici buldugundan- hoslandigindan, ama bu hamlesinden sonra pek umut bekleme o kisiden :/.
2# kazanç, elinde bir kiz bulundurmak.
3# abazalik, sonradan gormelik - heyecanini kontrol edememek.
ilk öpücüğümü sadece hoşlandığım bir adama verecek değilim
iliskilerde ilk bakışta ciddiyet önemli tanımak lazım önce
İşte buuuuu
Burdamı yersin paket ki yapayim. elbetteki hos karsilamam
begeniyorsam we opmek istedigini hissedersem operim
çüşş oha oha ilk buluşmada :) biraz sakin gençler...
Aramızda hiçbirşey yokken br kızın opecegini sanmıyorum ama opmeye çalışana da hayret edermiscesine bakarım noluyo ya derum
hoşuma gider. ben de onu öperim. direk dudaklarına yapışırım. öpüştükten ve seviştikten sonra da malum iş için kızı eve atarım.
Geri çekilirim kafa üstü düşer pislik yapmayı seviyorum da
Amacim sevismek ise problem yok ama farkli bir amacla gittiysem olmaz o iş.
acelesi yok benim olmayı becerirse bir ömür öperim zaten 😎😎
Bir gün onu diyorum ya ne de mucize Besin Hijyeni ve Teknolojisi Enstitüsü ve halen devam et ben sana da iyi geceler tatlı rüyalar buluşlar Son Mesaj seni çok özledim.
olmaz ilk buluşmada yanlış ilk buluşma genelde arkadaşça geçer tanışma sohbet etme tarzında
Öperse öpsün ben yeltenmem yeriz şamarı durduk yere neme lazm
Bana sormuştu bir tane öpeyim mi diye yanağımı uzattım öptü zaten diğer türlüsü hayvanlıktır yani ilk buluşmada amacı bellidir bunu yapanın.
2 yıl boyunca öpmedimlan ben kıyamadımdan. bir zahmet ilk bulusmada atlamayin
Daha yeni yeni tanışıyoruz. Birden atlama olmaz ki.
ya şimdi öpmesin diycemde öptü va 7 yıldr beraberiz demek ki bir sakıncası yok 😊😊😊
ay hoşt ulan derim 😂😂şaka bir yana o anki duruma bağlı☺️
Öpsğn nolcak sonsuza kadarmı yaşicazda sonraya atıyoruz
İlk buluşmada öpüyosa 2. ci buluşmada sqer bune hız la :D
Bu durum hoşuma gider ama yine de ilk buluşmada olmaz! Karşılık vermem.
Hoşuma gider ama yinede ilk buluşmada opturmem öyle kolay lokma sanmasin beni ağırdan satmam lazım kendimi
Ondan sonra gelsin tripler... mesaj attim neden dönmedin... tel neden kapali... bu saatte orada isin ne? Yesinler... öptürmezsiniz ama trip atmaya da hazirsiniz yani...
@eflatun_B e yani nolcakti😂😂
Eger olay öpmek ise... sevdigini hoslandigini bildigin insan birak öpsün... sonra o triplere de gerek kalmaz yani :-)
@eflatun_B biz kadınlar in doğasında var işte naparsin değişmez bu kanunlar
Tripleri bir derece ye kadar anlarimda... fazlasida beyin pisiriyor. Ondan sonra; sen beni böyle hafif kizmi zannettin, sen benim kim oldugumu biliyormusun? ama ertesi gün yine... calistigin büroda ki kizlar güzelmi tribi he he he
@eflatun_B 😂😂😂😂 aynen öyle iyi biliyor sub kadınları
Bir ay sevgiliydik ama hic gorusmemistik ilk bulusmada optu izin verdim anlik gelisti
Sonrası...
sonrası finish :) bir daha eleman arayıp sormamıştır
@kayarm4242 neden ki yanagumi optu tek
cavurların bu özelliğini seviyorum ilk gün son gün 5 ay sonra yok :) neyse o
erkekler ne aptalmış yahu. geçirecen organına bir tekme kısır kalsın pe &zevenk