
Ailenizin istemediği birini deli gibi seviyorsunuz. Ne yaparsınız?

Çok zor unutmam değil 17 ay yıllar geçsede silemiyorum
Yeni bir ilişkin varmı?
Hayır yok
Yeni biri unutturacaktir. Belkide iyiki dedirtebilir.
Belki
Şafak sayarsan zor unutursun
Buna katılıyorum dostum aynen
Cevap
0Cevap
1 ay sonra unutmuştum
Aslında soru sana göre biraz eksik kaldı. Çok sevipte ayrıldıktan sonra. Desek? Bence seninkide 1 aydan çok fazla sürer
Güçlü bir insansın o zaman. Helal sana 😊
Hangi araştımaymış oo
Valla bilmiyorum instagramdan buldum
Peki😅
Sen unutamadın galiba ☺
Anlamadım neyi?
Haa sevgili falan mı konu ordan oraya gidince her neyse kimse vazgeçilmez değildir
Eski sevgilini. Tabi olduysa.
Yani hangi arastirmaymis diye sorunca. Aklıma Sanki sende daha uzun sürmüşte unutmamissin gibi geldide
Sonuç olarak unuttum :))
Hayırlı olsun. Allah bidaha yaşatmasın 😊😊
Amin amin :))
Tecrübe etmedim
Allah ettirmesin 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar