ben ciddilik istiyen bir kızım bir kaç gündür konşydk ilk aşırı ilgiliydi şu an idare ediyor webcamla konuşmak kendisi istedi açtm sonra uyucam dedi kapattı facde online yazmamak icin zor tutuyorum kendimi yazsammı?
bir kaç gündür konuştuğum çocuk uyucam dedi telefonu kapattı facede acaba yazsammı?
Seni beğenmedi de uyucam diyerek kapattırdı şimdi takılıyordur belki. Ama kendini bira ağırdan al canımlı cim li konusma konusmaları kısaltma itici duruyor npy hele çok itici. Buna dikkat et daha mesafeli ol
0
20 Yorumla
Soran
+1 yıl
hmm çokmu samimi durmuşum , bide öncedende cam acmıştm beğenmemiş olma ihtimali nasl olur hatta webcamda güzelsin dedi anlamadm şu an yarım saattır online ne yazsam diye düşünüyorm
tamam canımı o dediği icin diyordm bide çok yakışıklı havalı bir çocuk o yüzden çekiniyorm onla konuşurken peşinden koşmuş sahiplenmiş gibi görünmiyeyim diye hemen ama zoruma gidiyor online görünce
tamam ama kendisi 2 gün önce foto paylasmıstm facede bir kaç erkek beğenmiş seninde facende birsürü erkek var diye yazmıştı ve iyi geceler dedi cıkmıstı ertesi günde sildinmi onları diye sormuştu
"npy canım gcler tmm" bunlar ne ya ne yasiyosunuz siz kac yasindasiniz ben 19 yasindayim 16 yasimda bile bole konusmadim cok sukur dilimizde sesli harfler var hatirlarsiniz bir ara berki
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
ya konuşmayı sormadımki ne yazsamm diye sordm neden sorduğum soruya cvp vermek yerine yazış şeklimi eleştiriyorsun
daha 1 haftadır konşyrz çocuk cok yakışıklı havalı biri bende o yüzden böyle yazıyorum webcam açtırdı uyucam dedi kapattı yarım saattır facde yazcam ama ne yazsam
En İyi Cevaplar