Sevgilimle telefonda konuşurken uyuya kalmışım, trip atıyor. Yaptığı çocukça değil mi?

Arkadaşlar çok uzun konuşuyorduk gözlerim ara ara kapanıyordu dün çok yorgundum birden dalmışım.. sevgilim normalde hep bu saatte günaydın yazardı bu sefer yazmamış.. sanırım bana bozuldu bu yüzden mesajları da okumamış.. ona yazdım zaten uyuya kaldığımı halen geri dönmedi yaptığı sizce çocukça degilmi?

Sevgilimle telefonda konuşurken uyuya kalmışım, trip atıyor. Yaptığı çocukça değil mi?
Cevapla