
Bu sekilde gayet normal konusuyorduk sonra konu acmak amaciyla eeeee yazdim ve bunu yazdi? Konusmak istemediğini söylemek mi istiyor. Acil yardim edin ne yapmam gerek

Bu sekilde gayet normal konusuyorduk sonra konu acmak amaciyla eeeee yazdim ve bunu yazdi? Konusmak istemediğini söylemek mi istiyor. Acil yardim edin ne yapmam gerek
Kabaca ya jdjd ben benimle konuşmak isteyen insana uykum var demeye çekinirim en azından kibarca deseydi sohbetine doyum olmaz ama uyumam lazım sonra devam edelim falan, net ayı bu
oh be biri anladi sonunda
Cevap
1Cevap
muhabbet sarmamış, o da kurtulmak için böyle bir şey söylemiş.
Uykusu gelmiştir belki hemen kötü düşünme konuşmanız devam ettikçe anlarsın
Demek ki uyuyacak ahahssdddddd
Ve sana da iyi geceler diyor ne güzel 🤪🤪🤪
kaba ama 🤪🤪🤪🤪
@user181719 uyuyacağım iyi geceler mesajında bir kabalık yok🤣
Ya uykusu vardır ne var bunda
kabaca ama
konuşmak istemiyor demek ki üstüne gitme
Arkadaşları oyuna çağırmıştır😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?