Flörtüm ona iyi geceler demeden uyuduğum için beni engellemiş. Her gece iyi geceler demek zorunda mıyım?
#mutlugünler
Flörtüm ona iyi geceler demeden uyuduğum için beni engellemiş. Her gece iyi geceler demek zorunda mıyım?
#mutlugünler
Her gece iyi geceler demek zorunda değilsin hayır, yorgun olabilirsin ve uyursun, eğer bu yüzden seni engellediyse isabet olmuş😅, senin açından tabi çünkü öyle biriyle devam etmem senin için yararlı olmazdı
İyi ki flörtüm yok zor işler
Yoo zor değil, adam akıllı biri olursa kolay ilerler
Var mı ki öyle biri 🤷🏻♀️
Var tabi olmaz mı
🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Boş ver ya bence de çok iyi yapmış ellerine sağlık yani dediğim yanlış anlama ama böyle bir insandan kurtul �yi geceler demedi diye engellemek nedir ya hani gün içinde hep konuşuyorsan gece belki uyuyakaldın belki o gün yorgundum belki yazamadın olabilir yani gün içinde ilgisiz davrandıysan hiç konuşmadıysan bir iyi geceler mesajı bile atmadıysan o zaman adam haklı da yani öyle bir şey yoksa engellemesi bence büyük saçmalık Ama boş ver böyle Ufak şeylerden engelliyorsa zaten olmadı daha iyi.
Ne alaka Tabii ki Öyle bir zorunluluk yok o an kendini iyi hissetmeyebilirsin bir şeyleri unutabilirsin Bunlar gayet normal Ne alaka yani bunlarla sebep eğer seni engelliyorsa böyle insanlarla konuşma
Değilsin tabi ki. Bu erkeklere noluyor ya. Biri trip atar, diğeri naz yapar. Öbürü engel atar. Birisi çıkma teklifi bekler, gül de alayım istersen.. Erkeklik öldü mü? 🤣
Ölmüş bence 😃
Cevap
26Cevap
Zorunda değilsin bak bana da iyi geceler demedin ben seni engelledim mi sdfsdfsd :D iyi geceler denmediği için insan mı engellenirmiş
Nasıl onun o Minnoş kalbini kırarsın Zalim kadın
Erkeğin minnoş kalbi mi olur? Ya da bi kalbi olur mu 🤔🤔🤔
İyi geceler demedin diye engelleyecek kadar çapsızsa zaten temizlik olmuştur :D ajsb
Erkek işte 🤪
Abla yaş olmuş 32 ne flörtü sen direk git iste çocuğu 😅
Abla sensin 😏
bence seni aldatiyor erkek sevgilisi ile ya da ergen flortun
Erkek sevgilisi ile mi 😳😳😳
evett anca trip atan birisi kiz olabilir hahaha
Zorundasın tabi 🙄 yazık demek ki çok beklemiş. Çok ayıp etmişsin. Kalbi kırılmış 😮💨
Ben onun askeri miyim ya 🙄
Bak ya 🙄
Niye canımızın istediği gibi olmasın ki 🙄
Yooo ama o da değil işte 🤷♀️
Neyse iyi ki yok böyle bi derdim 🤭
Biliyorum 😂
Çoksel teselliler geldi ama 😃😃😃
Avundun mu 😅
KS çok yardımsevermiş meğersem bunu gördüm 😃
Yeni mi 🫢
40 yıllık kscanım yeni gördüm 😃
Kız o kadar oldumu KS kurulalı kesin anam babam da biliyor burayı 😂
Belki burdan tanışıp evlenmişlerdir haberin yok 😃
Sormam lazım 😂
Kesin öyle ben hissediyorum 😃
Seninkiler de mi öyle 😄
Ne insanlar var allahim çok yüz vermişsin çünkü 96 sini geri al bak bakıyım peşinde nasıl dört dönüyo
Hahahahaha😂😂
Aptal aptal işler aq zaten gün içinde görüşme konuşma oluyordur bir de sabah akşam mesaj zorunluluğu mu olacak? Sonra zirlarlar ilişki eski heyecanı vermiyor sogdum sıkıldım vs.
engelleyebilir normal bence zorunda değilsin
Yani olabilir de ama o kadar periyodik sabah akşam sıkar bir süre sonra abartmış bildiğin
İsabet olmuş. Uyuyakalabilirsin, anlık dönememiş olabilirsin. Toksik birisiymiş.
Bence çok saçma. Ondan olmaz ya. Ufacık hareket bile belli ediyor.
Önce o deseydi. O dedi de sen demediysen hak etmişsin tribi. Açar nasılsa engeli.
Engeli açar bir kaç saate merak etme. boş ver takma kafana.
Zorunda değilsin tabii sevseydi bunu dert etmezdi
Nefret ediyorum şu sevgili işlerinden ya. Gerçekten saçma sapan işler
Aman bırak onu, çoluk çocukla uğraşma ne artık o ya engellemek mi kaldı
Engelini açarsa ona sormani istedigim bir soru var.
evet zorundasın kadın 😀
Kölem mi olacak sanki 😃
çok iyi fikir 🤪
Olmuyolar işte sorun orada 😃
oldur olsun 😃
Ben beceremiyorum ya hemen bi inat bi rest 🥺
inadım inat 😂
Öyle maalesef 😃
sacma bi sebep kocan degil biseyin degil flört alt tarafı demek zorunda degilsin
Bana biraz abes geldi insanlık hali olur böyle şeyler. Başka bir sebep vardı bahanesi mi oldu ki diye düşünürdüm
İyi gerçek yüzünü gordun
Ergen mi bu yoksa regl mi olmuş=
Ohaaa canım yaa 🤦🏻♀️
Hiç alttan alma.
Değilsin.
Öyle bir zorunluluğun yok.
Egeoist biri sanirim. pesinde kos istemis. hicbir sey yapma. bakalim napck
@Bonazzo senin de tipin muhtesem degil ama kusura bakma ama
@Bonazzo bence ortalamanin ustu degilsin. benim fikrim tabi bu
@Bonazzo benim tipim degilsin. ben sarisin severim. daha yuvarlak surat severim. hani yuz hatlarin iyi ama msela saclarin cok havali degil
@Bonazzo zevk meselesi iste. ben oyle seviyorum. eski sevgilim oyleydi. hani tam yuvarlak degil de daha oval diyebilirim. sen daha sert bakiyorsun. ben tatli bakan severim
@Bonazzo o asik olmadan da tatli bakabiliyor ya da ben hala sevdigim icin tatli goruyorum bilmiyorum:)
@Bonazzo onyargili degilim aslinda. sadece sen iste kizlar tipten kaybediyor deyince sen kendine bak demek istedim:)
@Bonazzo iyiye iyi kotuye kotu biriyim:)
@Bonazzo burcun ne senin:)
@Bonazzo cok skntli biri degilsin ozaman. ama baglanman zor galiba:)
@Bonazzo yeni nesil erkekler hep boyle:)
@Bonazzo ben kolay sevmem. sevince de baglanirim. sogumam cok zor ama bir sogursam da asla eskisi tatli sevecen ilgili olamam. eski sevgilimi unutamadim mesela:)
@Bonazzo tamam umarim sacma bir sey degildir
Böyle sacmaliklarda varmış 😁
Yok ya o kadar da yapmamıştır
ruh hastasıymış boş ver
Yenisini bıl sen kaşları karalı sjjsjsjsjs
Kaşlarımın kara olduğunu nerden biliyon kız
ahajaj uydurdum knka hahajajja
Sacma
Engeli hak etmişsin
😂😂😀 a ötede oynayın
Sende onu engelle 😄
Ergenlik ya
evet zorundasun
Ne mallar var ya 😀
Değilsiniz
Zorundasın
Cekilmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?