En son sahurda yazmıştı ve sonra akşam 21-22 gibi mesajıma döndü. Uyuduğunu söyledi. Tepkiniz ne olurdu? Bütün gün uyumuş olamazya?

En son sahurda yazmıştı ve sonra akşam 21-22 gibi mesajıma döndü. Uyuduğunu söyledi. Tepkiniz ne olurdu? Bütün gün uyumuş olamazya?
Cevapla