Aldatan eski sevgiliye mesaj atmali mi? Özellikle erkekler siz ne düsünürdünüz?

Uzun süre biriyle görüsüyordum. Araya sogukluk giriyordu vesayre ama yine de yazisiyorduk öyle ki mesela benim attigim sitem dolu bir mesajdan sonra bana "biz zaten seninle evlenicez" tarzi cümleler kuruyordu (bu olay kasimda oluyor). Sonra bugünden yarina benimle iletisimi kesti. Simdi sosyal medya sagolsun gördüm ki temmuzdan itibaren zaten baskasiyla cikiyormus. Kisacasi benimle igrenc bir sekilde oynamis. Ki söyle Ben Almanyadayim ve onu iki senden fazla bekledim. ... o kadar üzüldüm ki. Sizce mesaj atmalimiyim? En azindan benim aptal olmadigimi ve nasil bir pislik oldugunu bildigim bilsin. Yoksa zayiflik Mi olur? Lüften bir fikir verin
Güncellemeler
+1 yıl
Bir yorum yapin😧
Aldatan eski sevgiliye mesaj atmali mi? Özellikle erkekler siz ne düsünürdünüz?
Cevapla