Erkekler sizce neden eski sevgilisine mesaj atar sevgilisi olduğu halde?

Öncelikle söyle acikliyim eski sevgilimle tam 1.5 sene once konusmaya basladik ama ben onun bir kizla sohbetini yakaladim ve hemen engelledim sonra bir kac ay sonra tum engellerini kaldirdim sacma buldum sonra bana istek atmis ve mesaj atmisti bende bir kac gun sonra yazdim oyle konusmaya basladik derken askeriye okulda okudugu icin psk. İyi degil yapamamiyorum vs. seyler dedi ve biz konusmayi kestik ve bir kac ay sonra iliskisi oldugunu ogrendim ve ara ara istek falan atiyordu sonra o beni engelledi her yerde ve gecen hafta hem sevgilisi olup hem istek ve mesaj atmasi ve bulusalim demesi garip yani amacini cozemedim

Erkekler sizce neden eski sevgilisine mesaj atar sevgilisi olduğu halde?
Cevapla