Biliyordum yazicagini
Bu ne şimdi yazdığıma pişman oldum ya 🤷🙄

Duygularını belli etme biçimin yanlış. İlk mesajlarına bakıcak olursak karşı tarafa münakaşa etmek için yazıyorsun havası verdiğin için adamı biraz yıpratıyorsun ama son mesajın ile durumu ilan etmişsin ve bu bence kendini rezil etmek değildir. İnsanın duygusunu ifade etmesinden daha doğalne olabilir ki? Tam aksine duygularını ifade etmezsen bu zaman içinde ruhunda ukte olur ve bastırılmış duyguya dönüşür buda uzun vadede psikolojik temelli hastalığa dönüşür (BEDEN KAYIT TUTAR TARZI KİTAPLARA BAKARSANIZ NEDEDİĞİMİ ANLARSINIZ) Bu sebeple meşru olan her duygunuzu açıkça ifade edin bundan çekinmeyin
Adama tamam kes gibi cümleler kuruyorsun. Sonra seni merak ediyorum diyorsun. Ben o kişinin yerinde olsam direkt engellerdim seni. Cümlelerini seçerek konuşman lazım, nedir bu hadsizlik.
Keşke biraz ağır olsaydın hata yapmışsın konuşmalarından egolu olduğu belli egosunu tatmin ederek emin ol onun şu an kıçını kaldırdın dön bu yoldan kardeşim exten next olmaz.
Cevap
29Cevap
Dufjdjfjfjfjgjdj kafa yapını sevdim ve en iyisini yapıyorsun o da dürüst olman dürüstlüğü seven birisi olarak her ne kadar ezikmişsin gibi gorunsede takma yani eziklik degil bu durustluk ve samimiyetten baska bir sey degil
Hayir gitmez kendini agirdan alip inu takmadigini gosterirsen daha cok ilgi duymaya baslar doganin kanunu bu kacan kovalanir
Bunu yaparak onu vazgeçilmez kendinide aciz duruma düşürmüşsün knka üzgünüm
Hep böyle üzülmeye devam edeceksin o halde
Bende öyleyim ama bak şimdi ne haldeyim sana öneriyorum çünkü yaşadıklarımı yaşama diye
Bence şu an yapmalısın onu birşeyin üzerine ne kadar çok gidersen o kadar çok uzaklaştırırsın
Ben sana söyleyim ne yazacağını umursamayacak
Bu mantıkla gidersen kazacaksın
Düşüncelerin doğru ama bunu kelimelere değil karşındakine yansıtmalısın
Umursamayarak
Eski sevgilim olmadı ama öyle bir durum olsa hoşuma gitmez. Has hayatı düzene sokmuşken tekrar gelip rahatsız edilmek istemem.
toxic bi ilişkiniz var zaten yine atarlı yazmışsın. çocuk gibi görüyordur seni. cevap verirse daha dikkatli yazmaya çalış
benimle kim böyle konuşsa yüzüne bakmam saçmalamışsın
Eski sevgilim mesaj atsa garipserim cunku sevgilim olmadi ki hic eski sevgilim olsun
Bu sözün üstüne daha o adama yazacak mısınız bence bir daha yazmamalısınız
Gider hemde iyi gider demek ki Karsi koyulmaz bir cazibesi var demektir
Uslüp kötü olmuş 🙄
Bunu bana yazmış olsaydın umrumda olmazdı
Sert davranmışsın😅
Haklı olabilirsin ama o kişinin yerinde olsam öyle davranırdım çünkü ben de sinirlenmiş olurdum😅
Öyle yanii😳
Aranızı bilmiyorum😅
Empati kurmaya çalışıp cevap verdim erkek değilim sonuçta 😅
Yazmamaliydim, onun gozunde degerin iki paralik oldu.
Karsılına baglı cvp vermezse evet rezil ettin kendini
Ya vermezse belkide senin dusundugun gibi olmayacak
İnsallah bekletilerin olur hüsrana uğramazsın
Hayır. Espirili olan geri dönüş yapar bence. Sen sosyal olanı yapmışsın
Bende yazdım görüldü yaptı seyine sallamadı bende sevmem gururmuş falan yaz abi içinden geliyorsa sonra sinir ettim bunu engelledi rahatladım
Ergen biri ya boş ver iyi oldu
tam engel atmalıksın😃
hoşuna gidiyorsa sana yazması lazım hoşuna gidiyorsa seni seviyordur zaten sevmiyorsada ya yazmaz ya da seviyorsa yazmıyorsa flörtü vardır sevgilisi vardır ya da trip atıyordur ya da egoludur
İleride böyle bir ilişki için verdiğin mücadeleden pişmanlık duyabilirsinTecrübe..
Önce yazıp sonra gidersen büyük küfür yersin , ben öyle yaptım
Yanisi şöyle. Kıza cevap verince kızın biryeleri kalkıyor, sonra o terkediyo
Yanií sen nasılsın peki
Çok iticisiniz 🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮
sende başkasına yaz neden bu takıntı
Şimdi g.. ötü ne kalkmıştır be
Yazık, erkeğinden umut bekleyen dişi ne acı
hoşuna gider ama bi tık g*tü kalkmıştır
Hoşuna gider egosunu tatmin eder
yani halen daha sevildiğini anlar insan
Gamze çocuğu taciz etme
Bence mesaj atılmamalı erkeklerin g**ötü kalkar
Seviyorsan atarsın ya bunları hesapa katmiyorum
Rezil olmuşsun.
Hoşuna gitmez bu arada.
Sert sözler. Erkek olsam engellerdim.
gamze neyapiyorsun gamzeee
Eziklik
Eziklik arkadaşım işte. Karşı tarafı boşu boşuna yüceltmek kendinden taviz vermek. Zaten mesajlarınıza da bakıyorum yaşlar bayağı ufak sanırım.
Peki saygı duyuyorum efenim
Ben yazmam.
Tepkilerin çol fevri sakin olmalısın
Kizginken konuşmamayı dene böyle de bir ilişki yürümez
Ne gerek vardı
Biraz daha usturuplu yazabilirdin bence.
O da var ama sadece lan değil çocukla aranızda bir problem var belli ki ya da sadece çocuk sana kızgın o yüzden onu anladığını sevdiğini ve özlediğini belirten daha çok şey yazabilirsin.
Onu önemsediğini ve ilgilendiğini gösterirsen her insan yumuşar.
Yaz gitsin boşver keşke demezsin
Yazmicaktın işte
Bütün ipleri eline vermişsin şimdi istediği gibi yöneticek seni kaybetmekten de korkmayacak çünkü biliyor dönüp dolaşıp yine ona gideceğini
Muhtemelen yine adım atmayacak çünkü nasılsa yine yazacak diye düşünecek sen sakın bir daha yazma en az bir ay iletişime geçme
Evet kesinlikle öyle. Kimsenin cebinde olma değer veren seven zaten yazmadan duramaz
Yazmamalıydın
Adam amacına ulaşmış 👏
Yani kaçan kovalanır bunu sen yaptığın için seni kolay lokma olarak görecek ve hep ilk adımları senden beklicek fazla alıştırma derim
Keşke yazmasaydın
Gider😏
Gider
Gider
hemde cokkkk
Nedim foton gitti
Gider tabi
Yerinde olsam
Kulağını çekerim
Gamze bu ne ak
Gitmez
Lan? Kadınsı ol.
Görüldü att 🙄
Giderrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?