Anlasilabilecek biriyse zaten bosanmam ki. Aile terapistleri var, cinsel terapistler var, birlikte romantik bir tatile cikmak da faydali, bunun haricinde cesitli yollar da denenebilir. Yani bosanmamak icin her yol denenmeli. Ondan sonra hala anlasilamiyorsa o zaman guzel bir sekilde bitirilebilinir. Yine de taraftar degilim buna. Ileride ise tekrar evlenme karari bence dogru olmaz.
Merhaba, aslında anlaşılamayan konutun temeline bağlı birazda tabii, eğer çok basit ve saçma bir şyden dolayı ise kişiler tekrar birlikte olmlarında bir sakınca olmadığını düşünüyorum bilmiyorum bazı arkadaşlarımızın fikirleri farklı olabilir herkesin düşüncesi farklı saygı duymak gerek, soru için teşekkürler, sevgiyle kalın.
aynı suyla iki kere yıkanmam, sonunu bildiğim kitabı asla tekrar okumam çocuğum yoksa hiç bir şekilde iletişimim olmaz zaten çocuk varsa sadece onun için bir araya gelirim. benim eşimden ayrılmam için sadakatsizlik yapması lazım şiddet uygulaması lazım ya da boş gezenin kalfası olması lazım bu üçü varsa barışmam yoksa ayrılmam!
Asla!!! Ayrıldığım sevgiliye bile geri dönmem... ama evlilikte ancak ondan boşandıktan sonra bütün hırsımı atacak kadar gezip tozup onu köküne kadar aldatmışsam sadece maddi yönden zenginse evlenip umruma bile takmadan hayatımı yaşarım arabamı alsın yeter
Ayrılıp yıllar sonra tekrar evlenip çok mutlu olan çiftlerde var, 3-5 ay gecmeden geri ayrılanlarda Bazen duygu yogunlugundan hata yapar insan, bazen iradesi zayıf oldugundan, bazende yaşam tecrübesizliginden Aynı kişiyle tekrar evlenmek için ayrılma sebeblerinin ne oldugudur önemli olan
Başıma gelmedi gelmesini istemem aslında tabi ki kader ve tabiki kimsede istemez Ama yaşayan bir kaç kişi hatırlıyorum 10 sene sonra geri dönüp evleniyor kızıda hava atıyor bende yapacağım seviyorsa döner bırakmaz diye hesap soruyor aslında çoğu yanlış örnek yanlış klavuz Benim içinde biten biter eskici değilim eskiler ile yaşamam ve tabiki gidene bol şans dilerim
Bazı şeylerin değeri kaybedilince anlaşılır ve bazı kişiler için aşk tek seferliktir. Ortada bir çocuk da varsa ve iki taraf da pişmansa tekrar evlenilebilir. Ama bu oldukça büyük bir karar. İyice düşünülmesi ve karşı tarafla da açık açık konuşulması gerekiyor. Boşanma nedenini iyice sorgulamak lazım ve nelerin değiştiğine bakmak lazım...
Hayır bir daha birleşmem. Denemişiz olmamış. Üstüne üstlük en güzel zamanlarımızı mahvetmişiz, boşanmışız yani kolay mı. Hem yıllar geçmiş ise yaş olmuş 40 45 ne diye evleneyim. Erkek olmadan da her şey yapılabiliyor zaten. Gerek yok. Kısacası aptallık olur. O yaştan sonra riske atmak
çıkarttığın donu bir daha giyimek gibi birşey ya ayrılma ayrıldıysan barışma hiç bişey eskisi gibi olmaz unutamadığı yaşadığı güzel günlerdir sen değil hayatta kesin kararlar verilmezse boşluğa düşülür
evlilik öncesi ilişki gibi düşünün. bir süre uzak kalan sevgilliler barıştıklarında ilk bir kaç ay hersey normal. fakat bir süre sonra aynı sorunlar tekrar başa sarar. herseyi hatırlıyorsunuz tekrar. dikiş tutmaz artık yani.
Evet hatta tanıdığım birisinin anne babası 4-5 yaşlarında boşanmış çocuk askerden gelince evlendiler. Ailesi evleneceğini açıklayınca da Sizin yaptığınız yapacağınız evliliğin diye...
Boşandıktan 8 sene sonra evlenen biliyorum. Kendi açımdan bakarsam çocuk varsa olabilir, çünkü çocuklara zaafım var. Çocuk yoksa kesinlikle olmaz kapattığım defteri tekrar açmam
Hayat okadar tesadüflerle doluki sadece hayata anahtar deliğinden bırakmayı kes. Geleceğin cennetinde olmak istiyomuyuz. Ozaman yanlış seçimlerden uzakdur.
Böyle bir şey olacağına inanmıyorum ama yine de olmuş gibi düşünürsek cevap vermek oldukça zor sanırım. Ama hala sevgi varsa ve anlaşilamayan konularda bir pişmanlık söz konusuysa neden olmasın.
taşlar daha sağlam olur bence cünkü ikiside çok pişman olmuştur. Birbirlerinin kotu huyunu ıyı huyunu bilirler Ama ben olsam evlenmezdim büyük konusmıyım yinede.
Allah yazdıysa bozsun, canımı zor kurtardım manyakmiyim ben😡
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Eğer kötü bitmediyse birbirimizi incitmeden ayrılmışsak evlenirim sonuçta onunla bir yasanmisligim bir geçmişim var ve hala kopamiyorsak birbirimize aitiz demektir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
E adam ortada mal ayni mal. Bende ayni malsam muhtemelen kanıp evlenirim tekrar😂 ama Şu an dusununce yok ya insallah oyle bir duruma girmem girsemde inanmam
Tabi ki de ASLAAAAAA kocaman harf ile yazıyorum eski o Salak kocam ile tekrar evlenmem!!! Manyak mıyım kendimi ateşe atayım! Katiyen olmaz !!! Terk edip gitmiş aldatmış adam benim ömür boyu düşmanım ve Allah onu... yapsın.!
En İyi Cevaplar