Eşimle çok kötü tartıştık. Nasıl alabilirim gönlünü?

arkdslar bizim cinsel hayatimiz normal duzenli bir sekilde devam ediyor esim calistigi icin haftasonu isteğimizi atabiliyoruz ama o gecen haftasonu arkadaslariyla gezmeye gitti bende kafasi dagilsin diye izin verdim sonra geldi pazar aksami bende hani bugun gunumuz falan dedim yorgunum dedi yatti neyse bisey demedim pazartesi gunu isten annesigile gitti eve geldiginde yine geçti saat bende sinirlendim niye bana deger vermiyosun sadece senin isteginlemi yapicaz beni niye dusunmuyosun dedim yardirdim işte oda baya sert konuştu benimle bir ara ver her dakka olmaz dedi ki abartiyo sadece yemin ediyorum haftasonu anca yapabiliyoruz bende o anki sinirle napiyim baska bir adamla mi yatayim onu mu istiyosun dedim delirdi evi falan dagitti cikti gitti telefonda gelirsem kalbini kiricam dedi kapatti annesigilde 2 gundur cok kotuyum nasil alabilirim gonlunu off 😞😞😞
Eşimle çok kötü tartıştık. Nasıl alabilirim gönlünü?
Cevapla