Sevgilimle bir şeyler yaşadık. Aklım çok karışık bakar mısınız?

Birlikte olduk. Aslında hiç pişman da değilim. İlkim o oldu. Birlikte olduktan sonra bana karşı tavırlarında hiçbir değişiklik, olumsuzluk olmadı. Çok anlayışlı ve sabırlı davrandı. Uzaktayız sadece. Ve onu çok özlüyorum. Böyle ne kadar gider?
Sevgilimle bir şeyler yaşadık. Aklım çok karışık bakar mısınız?
Cevapla