3 senelik sevgilimle Kavga ettik. 2 gün konuşmadık. Okulda gördüm bilerek yanyana yürüdüğü çocuğun koluna girdi sırf ben çıldırayim diye. Kafayı yedim gözüm döndü gittim çocuğun kolundan aldım tokatı yapıştırdım bahçede görenler oldu. Çocukta korkudan hiçbir şey yapamadi. Sonra bağırdı çağırdı eve gitti ağlayarak. İyide oldu.
Ben gava. tmiyim ulan? Evlenicem onunla. şu an o ağlıyor ama ben kahroluyorm. Çok üzgünüm.
Beni bırakmasından korkuyorum. Çok aşığım ona. Ne diyeceğim ona? Ben böyleyim işte çok seviyorum çok kıskanıyorum.
Ben gava. tmiyim ulan? Evlenicem onunla. şu an o ağlıyor ama ben kahroluyorm. Çok üzgünüm.
Beni bırakmasından korkuyorum. Çok aşığım ona. Ne diyeceğim ona? Ben böyleyim işte çok seviyorum çok kıskanıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar