Kıskançlıktan tokat attım sevgilime. Ağladı. Telefonlarıma bakmıyor yarın gidicem yanına nasıl affettiricem kendimi?

3 senelik sevgilimle Kavga ettik. 2 gün konuşmadık. Okulda gördüm bilerek yanyana yürüdüğü çocuğun koluna girdi sırf ben çıldırayim diye. Kafayı yedim gözüm döndü gittim çocuğun kolundan aldım tokatı yapıştırdım bahçede görenler oldu. Çocukta korkudan hiçbir şey yapamadi. Sonra bağırdı çağırdı eve gitti ağlayarak. İyide oldu.
Ben gava. tmiyim ulan? Evlenicem onunla. şu an o ağlıyor ama ben kahroluyorm. Çok üzgünüm.
Beni bırakmasından korkuyorum. Çok aşığım ona. Ne diyeceğim ona? Ben böyleyim işte çok seviyorum çok kıskanıyorum.
Kıskançlıktan tokat attım sevgilime. Ağladı. Telefonlarıma bakmıyor yarın gidicem yanına nasıl affettiricem kendimi?
Cevapla