Sevgilimi kıskançlıklarımla bezdirdim. Ayrıldı benden. Napmalıyım?

4 aylık bir ilişkim var, çok iyi anlasıyorduk beni çok sevip koruyan biriydi. Ama son zamanlarda onu çok sıkmaya ve kıskanmaya basladım. O da bu durumdan rahatsız oldugunu defelarca dile getirdi. Geçen hafta aileler tanisti , ve ertesi gün yine tartışma çıkti aramızda, sebep yine ben. Dün de bana artik beni istemediğini, bikac gün ara vermek istediğini istedi. şu an çok özluyorum onu napmalıyım geri doner mi donmezse çok kötu olurum? ( Ben 25 ve o 30 yaşında ikimizde calisiyoruz aynı şehirde yaşiyoruz)
Sevgilimi kıskançlıklarımla bezdirdim. Ayrıldı benden. Napmalıyım?
Cevapla