Arkadaşlar kilom normal ama sağlığım için 5-10 kilo daha vermem gerekiyor yağ oranım bir miktar fazla . Spor yapıyordum ama çalıştığım 1 yılda boşladım iyice. Bugün yürüyüşe başladım açık havada, akşam 10,30 - 11,30 arası yürüyüş yaptım. Dinlenme payını çıkarırsak 55 dakika. Aynı zamanda kol kasıda yapmak istiyorum ve yürüyüşümün daha etkili olmasını istiyorum. Ağırlıklarla yüksek tempolu yürüyüş hakkında fikriniz nedir? 1er kg dumbell ile yürüsem daha fazla kalori yakarmıyım? Haftanın 5 günü 1 saat yapmayı planlıyorum zorlanmazsam.
Bunlar dışında beslenmeme özen gösterip bol su ve yeşil çayda tüketiyorum. Extra öneriniz olursa memnun olurum, teşekkürler
Bunlar dışında beslenmeme özen gösterip bol su ve yeşil çayda tüketiyorum. Extra öneriniz olursa memnun olurum, teşekkürler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar