Sizce Kafam karışık diyip mesaja bir daha cevap vermeyen ve aramayan sevgili ilişkiyi bitirmiş midir demek?

Kafam karışık dedi. Ve dedikten sonra Mesajlarıma bir daha cevap vermedi , aramadı. Sizce bitirdi mi ilişkiyi? Yoksa düşünüyor mu bitirip bitirmemesi gerektiğini? bir yardımcı olun lütfen..
Sizce Kafam karışık diyip mesaja bir daha cevap vermeyen ve aramayan sevgili ilişkiyi bitirmiş midir demek?
Cevapla