Sevgilimlede ayrılınca ona çok kez istek attım ne kabul etti ne reddetti. bugün mesajlar attım görüldü atıp geçti sizce kırgın mı?

1.5 ay falan konuşmuştuk ama flörttük sevgili olmamıştık ve buluşmada olmadı. bende sonrasında konuşmayı kesip eski sevgilimle barışmıştım. sevgilimin yanında bundan mesaj geldi yeniden konuşabilir miyiz diye sevgilimde mesajı görüp onu aramıştı. o günden sonra çocuk bana hiç yazmadı.
Sevgilimlede ayrılınca ona çok kez istek attım ne kabul etti ne reddetti. bugün mesajlar attım görüldü atıp geçti sizce kırgın mı?
Cevapla