Sevgilimlede ayrıldık. ben ona istek attım ne reddetti ne kabul etti bekletiyordu bugünde mesaj attım görüldü attı ne istiyor?

1.5 ay falan konuşmuştuk ama flörttük buluşmada olmadı. bende sonrasında konuşmayı kesip eski sevgilimle barışmıştım. sevgilimin yanında bundan mesaj geldi yeniden konuşabilir miyiz diye sevgilimde mesajı görüp onu aramıştı. o günden sonra çocuk bana hiç yazmadı
Sevgilimlede ayrıldık. ben ona istek attım ne reddetti ne kabul etti bekletiyordu bugünde mesaj attım görüldü attı ne istiyor?
Cevapla