Sevgilim dün bana uzun bir ayrılık mesajı attı sen bilirsin dedim bi daha cevap vermedim sizce doğrumu yaptım?

Bana işte çok iyi bi kadınsın ama seni oyalıyormuşum gibi hissediyorum ben daha fazla yapamıcam senden hoşlandım ama bir türlü sevemiyorum yazmış bende sen bilirsin dedim engellemiş halbuki her gün buluşmak isteyen sevdiğini söyleyen kendiydi bende bu yüzden kısa cevap verdim uzun yazmaya değmezdi çünkü sizce bu onda nasıl bir etki yaratmıştır

Sevgilim dün bana uzun bir ayrılık mesajı attı sen bilirsin dedim bi daha cevap vermedim sizce doğrumu yaptım?
Cevapla