Sevgilimin eski mesajlarını okudum ayrıldım sizce iyi mi yaptım?

Sevgilimin twitterdaki mesajlaşmalarını okudum şifresini tesadüf buldum biz çıkmaya başlamadan önce kızlarla konuşmuş hep bel altı iğrenç iğrenç mesajlar midem bulandı ve bir sürü kızla tiksindim resmen. Ve okuyunca ayrıldım çok yavşakça geldi. Ama benimleyken bir hatasını görmemiştim sizce iyi mi yaptım?
İyi yapmışsın
Hata yapmışsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilimin eski mesajlarını okudum ayrıldım sizce iyi mi yaptım?
Cevapla