Biten ilişki için (bitiren benim) yeniden mesaj atmak yüzsüzlük mü olur? küçük düşer miyim?

ilişkimiz olmadı ama sevgili olma yolunda ilerliyorduk. sonrasında kavgalı olarak bitirdik. şimdi onunla yeniden konusmak istiyorum. mesaj atsam karşısında küçük düşer miyim?
Biten ilişki için (bitiren benim) yeniden mesaj atmak yüzsüzlük mü olur? küçük düşer miyim?
Cevapla