Eski eşten gelen mesajlar varken, böyle bir ilişki içinde olmalı mıyım?

Merhalar. Uzun zamandır tanıştığım yeni sevgili olduğum biri var. Mısırlı ve Almanya'da spor hekimi. Eski eşi bir Alman ve yaklaşık 2 sene önce boşanmışlar. Ama hala eşinden bazen mesaj aldığını farkettim. Kadın bir rahatsızlık dönemi atlatıyormuş ve sadece tedavisini yönlendirmeye yardımcı olduğunu söylüyor. Sizce böyle bir ilişkinin içinde yer almalı mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar haklıydıniz. Adam eski karısına geri döndü
Eski eşten gelen mesajlar varken, böyle bir ilişki içinde olmalı mıyım?
Cevapla