Evliyken eski sevgiliyle yüzleşmek için mesaj atmalı mıyım, içimdeki vicdan azabını nasıl atacağım?

İyi geceler herkese. Başlıkla direkt yargılamayın. 2023 Aralık ayında 6 yıllık ayrıl barış süren eski sevgilimle tamamen bitirdik. Kendisinin hayatında şu an birisi var. Ben de evliyim. Ancak 2023ten sonra ciddi problemler yaşadım. Aile içinde yanlış şeylere şahit oldum. Kaza geçirdim. Ameliyat oldum. Uzun süre terapi aldım. Ve psikolog geçmişimde eski sevgilimle olan zaman için vicdan azabı çektiğimi ve bunu konuşarak halletmem gerektiğini söyledi. Buluşmak için mesaj atacaktım hesabında bi kızla fotoğrafı var. Ne yapmam gerek? Siz olsanız mesaj atar mıydınız? Bu görüşmeyi yapmam gerek gibi hissediyorum. Sanki içimde bir yük gibi

Evliyken eski sevgiliyle yüzleşmek için mesaj atmalı mıyım, içimdeki vicdan azabını nasıl atacağım?
Cevapla