İyi günler değerli arkadaşlar;
Bundan 8 ay önce 1 ilişkiden ayrıldım.
2 gün önce bir gelişme oldu. Onu sizlerle paylaşmak ve değerli fikirlerinizi almak istedim.2 gün önce 3 arkadaş erkek erkeğe kafede oturuyorduk. Oturduğumuz masa yol tarafına bakıyor. Bir an dışarı doğru bakıyordum. Ayrıldığım kız yanında da 2 tane kız kafenin önünden geçtiler. Kız kafenin içine baktı beni gördü bende onu gördüm 1 sn falan göz göze geldik ben başımı başka tarafa çevirdim yani görmemezlikten geldim.
Onlar geçtikten 5 dk sonra hesabı ödeyip kafenin önünde duran aracımın yanına vardım. Kapıyı açtım ileri doğru bakıyordrum 15 metre ileride 3ü dikiliyor orda da ne bir açık dükkan nede bir durak var amaçsız bir bekleme yani. Neyse ben arabama bindim yine görmemezlikten gelip gazlayıp gittim eve geldim.
Saat 12 gibi telefonuma bilmediğim bir numaradan whatsup çağrısı geldi. Ardında da 3 dize mesaj geldi. Kim bu diye baktım ayrıldığım kızmış ve mesajda şunları yazıyordu.
-Yusuf gerçekten özür dilerim. Yusuf abimi (Yusuf abim dediği de evli bir abisi) arayacakken yanlışlıkla seni aradım gerçekten k bakma
-Özür dilerim bu Saatte rahatsız ettim
-Kendine iyi bak bir daha olmayacak yazmış
ben de 10-15 dk sonra Tamam sorun değil diye cevap verdim. Sonra o da birşey yazmadı zaten.
Benim burada anlamadığım;
-6 ay boyunca numaRamı neden silmediği
-Gecenin 12sinde abisini arıyor aramak için whatsup çağrısı mı kullanıyor :D
-Hadi hepsini de geçtim biz birlikteyken rehberinde takma adımla kayıtlıydım eminim o kaydımı değiştirmedi yani yusuf abisiyle rehberde alt alta gelme ihtimalim düşük :D
-Ve eminim ki bu arama yanlışlıkla bir arama da değil
Bundan sonra da aramaya devam
Bundan 8 ay önce 1 ilişkiden ayrıldım.
2 gün önce bir gelişme oldu. Onu sizlerle paylaşmak ve değerli fikirlerinizi almak istedim.2 gün önce 3 arkadaş erkek erkeğe kafede oturuyorduk. Oturduğumuz masa yol tarafına bakıyor. Bir an dışarı doğru bakıyordum. Ayrıldığım kız yanında da 2 tane kız kafenin önünden geçtiler. Kız kafenin içine baktı beni gördü bende onu gördüm 1 sn falan göz göze geldik ben başımı başka tarafa çevirdim yani görmemezlikten geldim.
Onlar geçtikten 5 dk sonra hesabı ödeyip kafenin önünde duran aracımın yanına vardım. Kapıyı açtım ileri doğru bakıyordrum 15 metre ileride 3ü dikiliyor orda da ne bir açık dükkan nede bir durak var amaçsız bir bekleme yani. Neyse ben arabama bindim yine görmemezlikten gelip gazlayıp gittim eve geldim.
Saat 12 gibi telefonuma bilmediğim bir numaradan whatsup çağrısı geldi. Ardında da 3 dize mesaj geldi. Kim bu diye baktım ayrıldığım kızmış ve mesajda şunları yazıyordu.
-Yusuf gerçekten özür dilerim. Yusuf abimi (Yusuf abim dediği de evli bir abisi) arayacakken yanlışlıkla seni aradım gerçekten k bakma
-Özür dilerim bu Saatte rahatsız ettim
-Kendine iyi bak bir daha olmayacak yazmış
ben de 10-15 dk sonra Tamam sorun değil diye cevap verdim. Sonra o da birşey yazmadı zaten.
Benim burada anlamadığım;
-6 ay boyunca numaRamı neden silmediği
-Gecenin 12sinde abisini arıyor aramak için whatsup çağrısı mı kullanıyor :D
-Hadi hepsini de geçtim biz birlikteyken rehberinde takma adımla kayıtlıydım eminim o kaydımı değiştirmedi yani yusuf abisiyle rehberde alt alta gelme ihtimalim düşük :D
-Ve eminim ki bu arama yanlışlıkla bir arama da değil
Bundan sonra da aramaya devam
Aramaya devam eder
Bir daha asla aramaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar