Bana kötü davranan sevgimin hiçbir mesajina ve aramasina cevap vermesem ayrılmiş olur muyuz?

Bana eziyet ediyor. Her gun agliyorum. Ayriliktan bahsetti o daha once ama ben istemedim. Bi kere ben bahsettim ağladi iyi davranmaya başladi. Ben artik biktim bana boyle davranmasindan. Söyledim de ama anlamiyor devam ediyor yine beni suçluyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Çiçek göndermiş notla beraber Notta aynen şunları yazmış "Bu güller senin için bu gönül ikimizin hiç üzülme ağlama sen gülümse daima."
Bana kötü davranan sevgimin hiçbir mesajina ve aramasina cevap vermesem ayrılmiş olur muyuz?
Cevapla