6 yıldır türlü bahanelerle gelmeyen sevgilime bu mesajı atıp ayrıldım haksız mıyım?

uzun mesafe ilişkisi 6 yıldır beraberdik bugün geleceğim yarın geleceğim diyerek 6 yıl oyaladı en son gecen hafta sonu gelecekti depremi bahane etti gelmedi bende bunları yazıp ayrıldım haksız mıyım?

6 yıldır türlü bahanelerle gelmeyen sevgilime bu mesajı atıp ayrıldım haksız mıyım?
6 yıldır türlü bahanelerle gelmeyen sevgilime bu mesajı atıp ayrıldım haksız mıyım?
Cevapla