AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
147Cevap
Eski devir kapanıyor...
şimdi kadınlar kariyer peşinde , yuva degil , tabii bu durumdan erkekler hiç hoşnut degiller elbet.
Alemsin :)
Güzel yorum tebrikler 👏👏👏
Çocuklarıma iyi bakayım diye kariyer yaparlar, ama çocuk yapmak akıllarına gelmez.
Güvence her şeydir
Serbest pıyasa görmüş kadın evlilik düşünmez. Evli kalamaz. Pıyasaya dönee hep
ama zaten 30 bence kadın için de erkek için de ideal yaş
günümüz modern eğitimli şehir insanının 30 yaş öncesi evlilikleri genelde yürümüyor.
Kariyerinde başarısız olan kişiler evet öyle ama başarılı kadınlar çocuğuna da bakıyor işini de yapıyor çocuk bahane
Erteliyor erteliyor sonra bir arkadaşının kucağında çocuğu görüyor deli gibi Koca arıyor ama bulamıyor genelde
Kısmet bence. Çok az kişi kariyeri içi ileriyi gördüğü kişiyi iter diye düşünüyorum. Bu devirde doğru insanı bulmak çok zor
En son yazdığın madde aslında hedefimdi.. Ulaşamadım pek muradıma erecek gibi de görünmüyor herkes çalışan istiyor. Zirveye oynayacağım artık kariyerim öncelikli.
Hayır, bir kadın çocuk da yapar kariyer de zamanı yok bunun. Ama okumayanların çoğunluğunun erken evlendiği bir gerçek
günümüz çağında eskisi gibi düzgün sadık ilişkiler olmadığı için bayanlar çalışıp bir erkeğe muhtaç olmak istemiyor. en güzelide bu bence.
Erteliyorlar tabi ki, ve ertelemeliler de. Çalışmayan, para kazanmayan kadın ne diye evlenir? Önce bir iş güç sahibi olsunlar, ondan sonra.
Ertelemek zorunda kalıyosun erkek arkadaşıma dedim 3-4 yıl beklersin oda tamam demişti bekleyecek biri olmalı tabi
Bende kariyer dediğim için bu yaşıma kadar evlenemedim ve evliliğe geçiktiğimi düşünmeye başladım artık.
babamin firsatini buldukca soyledigi sey: kariyer yapacam diye anne olmaya gec kaliyorlar yanlis yapiyorlar. beynimi yikamaya calisiyor sanirim😄
Baban ne iş yapıyor?
napican ki
Evlenmeyi düşünmüyorum ama kariyer yapmak istememin bu düşüncem üstünde bir etkisi yok.
-Gecen bol olsun.-
neden evlensin ki?
ülke ülke dolaşan kız arkadaşlarım var
Güçlü olmayı eşine kendi parasıyla rest çekmek olarak görmekse malesef ki toplumun temel taşını kırmaya çalışıyorlar. Diğer türlü isteyen kariyer yapar isteyen yapmaz. Ama evlilik ile kariyer birbirine zıt şeyler değil
önü. açık kadın kocayı netsin başına belamı etsin :)
salt kadınlar ertelemiyor iş olmayınca koca da bulunamıyor bir cok erkek le ailesi calısan bayan istiyor özellikle ataması olan ögretmen kızlar favori
erteliyen yok neden yalan söyluyorsunuz herkes catur cutur evleniyor !!! benden kucukler bile evlendi
Çok büyük ihtimalle ertelemek zorunda kalıyor. Çünkü hayatını iş yapmazsan başarı da gelmiyor. Hayatını iş yapınca da evlilik gecikiyor.
ben ertelemek istemiyorum. İyi bir evlilik iyi bir kariyeri beraberinde getirir
Evt bencede kariyerle alakali. Kariyer yapmayanlarin cogu 16-17 le nisanlanip 18 le evleniyorlar bile
Mantıklı. Evlenip ne yapsın. Kocasının eziyetin maruz kalacak
Önce iş sonra eş. Erkek eline bakmak istemiyorum kendi ayaklarımın üzerinde durmalıyım
ben ertelemem, bir an önce isterim. çünkü hayallerimin çoğunun içinde gelecekteki eşim de var.
Ben acikcasi zaten 24 yasinda mezun oldum yani biraz daha zamanim var 35 e kadar
Diyosun 😂
Haklisin bence daha vaktin var 24 mezun ol ise gir işinde sağlam bir yer edin
otuza kadar vereym eğer namuslu gözükmek istersem diktirirum. İstemezsem kimin Umrumda bakirelik namus diyip otuza kadar kariyer adı altında vurdurma ayağı
Tecrübe Konuştu
yalan mı ya. Otuza kadar evlenmeyp ne bok yiyiyorlar başka bu arada bakireym
Hayattaki tek basarin bakire olmak
Yaw he he
ve salakça bir kibir :D senin gibi kaç kızı siliyorum haberin bile yoktur
bana ne mk
neysekiparalı biriyim :D sümüklü
senin gibi parayla insanları elde edebilecegmi düşünecek kadar salak olmadm. Doğrusu o parayla sana gerçekten değer vereni değil paraya değer veren senin gibi bok böcekleri ususur.
Sonuc olarak param var :)
o parayla git bir beyin al Allah aşkına
bence de erteliyor misal ben atanayım evlenicem ama kaç seneyi bulur bilmiyorum 😨😀😀
evlendikten sonra kariyer yapmak taraftariyim bunu yapan dünyayi da yener 😋😋😋
Ne dersen de 25 - 30 yaş arası evlilik en güzeli.. Yoksa hayat o kadar da güzel değil...
Galiba öyle oluyor artık. s
Bu devirde çoğu geç olgun oluyor onuda göz önünde bulundurmak lazım 🚬
#patates
#rr
Sadece kadınlar değil erkekler de erteliyor. Mesela ben yurtdışında proje bazlı çalışmaktan, kız arkadaşım da uzmanlığına zaman ayırması gerektiğinden bir türlü fırsat bulup evlenemedik. Yaşlar 36-34.
Kalmasın zaten evde otiriyim çocuk bakiyim ne ya bence 26 27 ideal evlenme yaşı
bende kalmadığını düşünüyorum şimdi devletde çocuk bakım parasını veriyor zaten ohh mis
Ekonomik özgürlük istiyoruz bu da biraz zaman alıyor
Eğer güzel bir kariyerim olursa bende erteledim evlilik kariyeri bitiriyor çünkü
20, 30 sene sonra, annesiz babasız okumaya ve hayat kurmaya çalışan çok sayıda genç olacak maalesef.
İlk olarak insanların birbirine tahammülü kalmadıki zaten
bir kariyer planlaması
iki evlenenlerin çabuk boşanması bu duruma sebep oluyor aslında
evet kesinlikle erteliyoruz birçok şeyi erteledigimiz gibi 😔
Yapan vardır illa ki ama gerek yok :)
Evlen çocuk yapma ikisi bir de gider
Kariyer sahibi, işi gücü olan kadinlar kimseye boyun eymezler..
Evde oturup cocuk bakmazlar, yemek yapmazlar, paranin verdiği etki ile Sosyetik modern burnu havada takılırlar. .
İşte bu yüzden kariyere geçiş yapmadan önce gelmeli kısmetim 😅
Kadının çalışma hayatındaki yeri arttıkça planlar da ona göre yapılıyor
Alakası olabilir hem de artık kadınlar hayatını yaşamadan çocuk içine girişmeyi erken buluyorlar 😄
bence cok mantikli hareket artik kadinlar evliligin tek muhtac olunacak sey olmadigini özgür olabildiklerini düsünüyorlar bence
onlar moruk ken yanı ( domuz yavrusu) denir kendi torunlarını göremeyecekler
Evet genellikle böyle. Bana kalırsa kadınlar için 25-26 tam ideal
Mal mısınız? Evlenmezseniz evlenmeyin ne diye eksiliyorsunuz boş beleş insanlar.
zamanla alakası yok aslında doğru kişiyi bulduğunu düşünmüyordur
ikisi bir arada zor. Bizde kariyeri seçiyoruz evlenmektense.
sadece karoyer sahıbı olmak tekbasına etken degıl ama etkenlerın ıcınde tabıkı.
Burdan ana babalara sesleniyorum. Gücünüz yettiği anda evlendirin çocuklarınızı. Yaş maş hikaye
"evlendirin" ne demek la? Onlar mı karar veriyor buna?
Geleneklrimize göre evlenip sorumluluk alabilineceğine onlar karar verir
Adamın koynuna da kızın anne babası girsin o zaman?
@deniz-97 ne alaka
Sonrasında pişman olacaklar ama iş işten geçmiş olacak o kadınlar için. Bkz Ajda Pekkan.
Kariyer yaparken yeterince yoruluyor ve vakit harcıyorsun başka şeylere ayıracak vaktin de isteğinde olmuyor
Kariyer konusunda hırs yapan Onun için evliliği erteleyen kişiler aslında karşılarına nasip çıkmadığı için böyle yaptıklarını düşünüyorum
Bireyler birbirini tanimadan, ekonomik ozgurluge kavusmadan evlenmemeli zaten. Sagliksiz o tarz iliskiler
kendınden ustun kısıler arıyorlar ama maalesef bulamıyorlar bulamayıncada böyle karıyer hesabına gıdıyorlar
İnsanlar kişilikleri oturdukdan sonra düşünerek bu yola giriyor
Yav 28 yaşında evlendim iyi bir bilgisayar mühendisi yim suanki aklım olsa okumaz gider evlenirdim 18 de
Neden? Bence en doğrusunu yapmışsın. Ne güzel işte mesleğin var paran var. Kocaya güven olmaz dünyanın binbir türlü hali var.