AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
147Cevap
Zamanı uzattıkları kesin, hem çocuk hem kariyer ikisini bir arada yapmak zor ama imkansız değil
Evet bence erteliyor kariyeri daha fazla önem alıyor onun için
ne kadar cok bılırsen okadar cok kararsız ve secıcı olursun. meslekteki becerini koca bulmak için yaparsan evde kalırsın.
Kalmadı. İyi de oldu. Daha akıllı başlı bireylere sahip olucaz.
Duygusuz olanlar erteler ha bırde cıdı anlamda paraya ıhtıyacı olup mesgul olanlar
Zaman ilerledikçe düşünce biçimin değişiyor ve seçiyorsun. Kariyerle alakası yok.
Aslında evlenip , ev işleri yapıp , çocuk bakıp, kariyer yapan çok var
Artık evlenmek zor
Kariyeri olmayanlarda erteliyor
Kadınların beklentileri yüksek oldu tv de gördükleri yaşamı hayal. edıyorlar hal. boyle olunca erkeklerim o. kadar kudrete ermesi 32 33 gibi sürüyor. Ki çoğu erkek o hale gelemiyor 100 kişiden 3 kişi 5 kişi. Sonrada bekleyen kızlardan en güzel 5 tanesi onlara varıyor kalanlar açıkta kalıyor
kariyerim berbat ama içimde bir his kariyer sahibi bir kadınla evleneceğimi söylüyor. zengin kızlar beni daha çekici buluyor. kapasitemin üstünde kızlar bunlar anlam veremiyorum:S
erkekler erken evlenir cunku nede olsa karıyer parasını
Sence 30 yaşına kadar bakir / bakire kalabiliyorlar mı? 🙄
Tek eşlilik diye cirpinanlar her gün başkasının koynunda uyanıyor ne saçma değil mi?😒
kimse evlenene kadar bekaretini korumaya mecbur değil erkekler yapmıyomu evlenmeden önce bekarken birşeyler yaşanabilir gayet doğal
Hee doğal tamam eşiniz kuma alırsa karşı çıkmayın ya da siz başka erkeklerle olursanız eşiniz karşı çıkmasın ben bakire kalan demiyorum bakir ve bakire kalan diyorum... Benim demek istediğim şu ne kuma nede evlilik öncesi zina olsun zina istiyom sanane dersen çok eş istiyorum sanane diyene laf etmemek lazım 🙄
bekarken ayrı evliyken ayrı o durum bekarken herkes özgür ama tabiki evliyken bende karşıyım evliyken tabiki yapmam eşiminde yapmasını istemem ama bekarken herkes istediğini yapar kimsenin kimseyi yargılamaya yadırgamaya hakkı yok evleniceğim insanında hiçbişekilde geçmişini sorgulamam hakkım yok buna aynı şekilde oda beni geçmişimle sorgulayamaz
bir nebze katılıyorum ama 2 nebze katılmıyorum
Yanlis kararlar
Yanlis iliskiler
Yanlus. sonuclar
Kariyer sahibi bayanlar evliliklerini ertelihorlar ama cinsellik konusu ne oluyor
30 dan snra kadınla evlenip napıcaksın sacmalık. Kariyermiş tam bir sacmalık
Beni eksileyen 7 adet kariyerli ama evde kalmış kız kurularının köküne kibrit suyu emi :)
Evde kalmak kötü bir şey değil canım benim isteyen evlenir isteyen evlenmez bu kişinin kendi kararı bende eksi veriyorum 👎😂😂
@Xiblba seninde azına emi 😏
evet! alakası var tabikide sonucta kadınlarda artık atılgan olmaya başladı. 🖒
Duygusal boşluğu hissedince görecekler kariyer yapınca ihtiyacınız kalmayacak sanıyorsunuz☺☺☺
kadınlar kendileri kaybeder.
kimse genç ve taş hatunlar dururken yaşlanmış kadınlara bakmaz.
kariyeri evliyken neden yapamazsın?
cocuk yapmamak icin gayet de korunabilirsin
Evet mesela ben savcı olacağım ve 6 sene bunun için çalışacağım bu yüzden aklımda evlilik olmaz tamamen savcı olduğumda düşünürüm
Kariyer sahibi olup evlilik tekliflerini ertelemeyenler, evliliğe önem verenler de var. Fakat kariyer evlilikten bir adım önde sanırım.
onlar icine aliyor aliyor oyle idare ediyor sonra evleniyolar.
Kariyerde yaparım çocukta diyenler bir başkadır tabi
ne gerek var evlenmeye be canım ye iç gez toz takıl
Evet erkeklerde öyle kariyerle evlilik hayatıbirlikte iyi zor gider
Bu tespitin doğru olduğu aşikar. Lakin bu düşüncede ve durumdaki kadınların boşanma durumlarini sorgulamak lazim birde...
Erkekler de öyle. Kariyer yok ama 30 dan aşağı evlenmem değil evlenemem gibi
kalmadimi ahaha oyuzdenmi birsuru bayanda ilk kriter zengin koca
evet kendilerini bir bok sanıp vazgecilmez saniyolar
Erteliyor terkedildim bir cografya Bolu'mu icin bende hukuk okuyorum ama yetmedim ona
demek o hukuk sen coğrafya bölümünde olsan hiç bakmazdı
@minaaay180 stajyerken memurdum o zamsn baktı yoksa ben kim o kim
Ben kim o kim mi😱
Fazla sert olmadı mı
@minaaay180 yok sert degil insanlara güvenirsem inanırsam değer verirsem az bile söylediğim. 😐 Bende kibirli olsaydim o zaman iyi olurdum
Verdiğiniz değeri hak edecek insanla karşılaşmanız dileğiyle 😊
Bu arada size bir şey sorabilir miyim?
@minaaay180 amin Allah razı olsun tesekkur ediyorum insallah 😊 Tabi buyurun sorabilirsiniz
Ben hukuk 1. sınıf öğrencisyim. Daha bunları düşünmek için erken ama merak ediyorum. Zorunlu staj varmış mezun olunca ve 1 seneymiş. Doğru mudur? Doğruysa herhangi bir ücret falan verirler mi.1 sene boşuna mı çalışıcam ya 😕Malesef okulda duyduklarım hep yalan yanlış şeyler çıkıyor. Size sormak istedim
@minaaay180 bende 1. sinifim 😊 hangi universitede okuyorsun. Duydukların dogru maalesef 4 yildan sonra Avukatlık ruhsatı almak icin 1 yil staj yapıyorsu 6 ay adliyede 6 ay ozel bir avukatın yanında tabi bu surede az bir ücretle calisabilirsin hem staj yapiyorsin hem az bir ücret alırsın tabi avukatlara davalarında yardımcı olursun bu durumda
Okan üniversitesi. Sen?
Cevap için teşekkürler☺️
@minaaay180 Dicle üniversitesi rica ederim 😊 cok dusunme 4-5 yil sonrasını stajdan sonra cok guzel bir iş seni bekliyor kendini geliştirmek şartıyla tabi ki😊
Aynen öyle 😊
Kendine iyi bak, başarılar..
@minaaay180 sende teşekkürler 😊
evet kalmadi ama ikisini bir arada yapan da cok insan var
hayir ertelemiyo cunki hem kariyer kurup hemde evlene bilirsin bence
açıkçası bende önce kariyer dedim hemde 4 defa bosversene evliliği kariyerimden daha önemli olamaz
İkisini bir arada götürebileceginden emin olup kendine guvenen kadınlar bu fikri ertelemez bence
severlerse evlenirler cocuku bilmem ama kariyer sahibi kadın veya erkek biraz zor aşık olur be
Evlilik düşünmüyorum üzgünüm.
31 im ve bekarim. memurum yarismaci arkadaslara basarilar.
Ezik toplum zamanla bitiyor bence.
Yaşasın koca parası yemek 😁😁
kariyer yapan bir kadının kocaya ihtiyacı yoktur'
evet kalmadi ve bence cokta iyi oldu
Yaşım 30 bekarım mutluyum...
evet erteliyorlar. bence
Ben eski dusun en lerde nimm
Kariyerli kadın egoist kadındır görgüsü gibi sağa sola sataşan iş kadınlarıyla dolu ortalık
Bence de zaman bunu gerektiriyor malesef
Kariyer mi? Bunu erkek yapar... adi ustunde... erkek calisir karı-yer...
Kim o eksi verenler ciksinlar ortaya😀😀😀
Evet öyle oluyor ve iyikide öyle olmuş diyorum.
Çocuk yapmak da bir kariyer şekerim
çocuk ayağına takılan engelden başka bişey değil şekerim ☺
O zaman çocuğun olmaz o da bir eksiklik bir tarafı yaparken bir tarafı yıkıyosun kariyerli insan herşeyiyle örnek olmalı
30 iyidir insanın bilincinin tam oturduğu yaş
evlenmeyi hayatımın boyunca hiç düşünmüyorum..
Öylede olmalı zaten. Yoksa elin gözüne bakarsın :)
erken evlenip napicam manyakmiyim ben...
en erken 25-26 yaşlarıdır evliliğin bence.
Tabiki erteliyor cünkü ertelemek zorunda
Mezun olunca evlenmeyi düşünüyorum.
Artık erkeklerde evlenmek istemiyor bence
Bence ikisini bir arada yürütmeye çalışıyor
Bence bunu erkekler de yapıyor
Evet biraz öyle oluyor
Cocuk da yaparim kariyerde 😛