Bana göre her kadın kendi ayaklarının üzerinde durabilir ama bunu da erken yaşta evlenip kocasına muhtaç kucağında çocukla yapamaz elbette. Kariyer sahibi her kadın belirli bir refah seviyesine ulaşmış insan demektir. tabi ki her kadın evinde çocuğuna annelik yapmak ister ama bazı şeyleri atlattıktan sonra. Kadın erkek eşitliğinden bahsediyoruz erkeğin yaptığı şeyi kadın yapınca bir başkaldırı oluyor erkeklerimiz güya egoist kadınlardan şikayetçi. Bunun egoistlikle alakası yok. Bu tamamen kimseye ihtiyacı olmadığını anlamış, kendi ayakları üzerinde durabilen ve kocam evimin direği o olmazsa ben, bu çocuklar napar aç kalırız zihniyetini ortadan kaldırmış kadın demektir. kariyer yapan her kadın çocuğuna düşkün ve onu geleceğe daha sağlıklı yetiştiren bir anne ve kocasına yetebilen bir eş olabilir.
Katılmıyorum herkes aynı değil. Şahsen benim de mesleğim işim gücüm var ama evliliğe soğuk bakmıyorum. Soğuk baktığım şey daha çok insanlar. İnsanlara güvenmek kolay değil. Saha doğrusu güvenilir insan bulmak kolay değil. İçime sinen biri olsa evlenirim ama öyle biri henüz karşıma çıkmadığı için evlenmiyorum. Sırf evlenmiş olmak için evlenilmez sonuçta ama evliliğe soğuk bakmak da bir Müslüman için mantıklı değil
Evet, insanların kahrını çekmeye değmiyor eskisi gibi eskiden evlenmek modaymış şimdi herkes bireysel yaşamını sürdürebiliyor. Eskiden kadın evlenmezse aileler ve toplum baskı yaparmış şimdi o tür zihniyetler azaldı çünkü toplum da anlıyor bazı şeyleri insanlar nasıl mutluysa öyle yaşasın en güzeli 🤗
Evlenmek istemiyorum diye kendimi yırtıyordum. Az buçuk kariyer yaptım. Evet herkes gidecek kariyerimiz bizimle olacak ama sevmenin ve sevilmenin de tadı bambaşkaymış. Keşke bu kadar yıl beklemeseydim
Evlenmek için evlenmek istemedim şimdide geç kaldım gibi iki üniversite bitireyim derken… ama aklıma kalbime sinen biri de hiç olmadı şanslı değilim gönül işlerinde ne yazık ki…