
Çoğu kişi bir yalnızlık hissi yaşamakta nedense. Sizce yalnızlık bir sevgiliye mi bağlıdır?

Seni anlayan herseyini paylasabildigin bir yol arkadasin varsa sanslisin demektir. Iki kisilik hayati tek bir kalp olarak yasarsiniz gercekten seviyor ve seviliyorsaniz. TUM ZAMAN DILIMLERI SIZIN ICIN DAHA bir ANLAMLANIR. Eger sevdigin deger verdigin kendini ondan buldugun yahut zitliklara ragmen kopamadigin biri varsa yalnizlik hissetmezsin hep yanimda dersin iyi günde kötü günde sende onun yaninda olmaya calisirsin. Tabiki bunlar lafta olmamak kaydiyla... Birbirinize ihtiyaciniz oldugu zaman o yaninda olmali sen onun yaninda olmalisin. AMA SEVGILIN YOKSADA TAMAMEN YALNIZ HISSETMENIN bir ANLAMI YOK DEGER VERDIGIN DOSTLARIN AILEN YANINDADIR.. Bu tam olarak yalnizlik sayilmaz. Ama her insan yaninda bir yol arkadasi ruh ikizi arar yani. Ozetle ; SEVGILIN YOKSA KENDINI BIR PARCA EKSIK HISSEDIYORSUN. TAMAMLANMAYI BEKLEYEN bir PUZZLE GIBI. Ama yoklugu tam anlamiyla bir yalnizlik degil.. Kime göre neye göre?
Bu kişiye göre değişir bence bazı insanlar ailesi tarafından o kadar çok sevilir ki sevgili falan aramaz ama bazı insanlar hiç sevgi görmediği için sevgiliye ve onun sevgisini arar o gidince de yalnızlık hissi olur.. yalnızlık hissi sevgiliye değil de sevgiye bağlı..
yok be kardeşim yalnızlık bir yerde enguzek dosttur senin dinler olur tamm dercesini sükût eder karanlık tır kendisi benim dünyam gibi
bunun cevabına nadir de olsa öyle düşünüyorum diyorsan , bu sorunun kısaca cevabı evet tir. bence de evet.
Cevap
5Cevap
sevgili nedir ki onemli olan yaninda olan insanin senin hem annen hem babam ailen dostun aşkın olabilmesi bir kisiye baglanabilsek sirf sevgili olmayi degilde diger baglari da dusunsek bu kadar yanliz olmazdik. etrafimizda sevgili sifatini yakistiracagimiz insanla ilk once dost olmaliyizki ayrilsakta yanimizda olabilme ihtimali olsun
içine kapanırsan, kafanı meşgul edecek işlerin yoksa evet yalnızlık hissi oluşabiliyor ama ben bazen kendimden bile sıkıldığım için pek yalnızlık çekmiyorum :D
Hayır yalnızlık etrafta insanlar olsa bile kendini yorgun hissetmektir bu arada ne kadar çok soru soruyorsun ;-;
Kafamda deli sorular -,-
Yorumunu Melodili okuyacak kadar kafayı yedim ,-,
Kafayi yiyen birisinin sorusundan dolayidir.
İnsanların tek derdinin aşkmış gibi durması iğrenç değil mi
hem sevgilin yoksa hemde ailenle arkadaslarnla fazla iyi değilsen hissedersin ama bir müddet sonra ona da alisirsn
Mutluluğu başka kalplerde aramak buna sebep oluyor.. sanki sevgili olmayınca mutlu olunmuyor yalnız kalınıyor hissi oluşuyor
Bazen yalnız hissedersin bir boşluğa düştüğünde neden benim sevgilim yok ben çok yalnızım dersin ama kısa bir süre sonra ailenin olduğunu ve bunun yalnız hissettirmedigini anlarsın
evet olur ama olunca daha da yalnızlaşırsın buna eminim
Yanliz diyilsin asla manevi yonden olabilir kendini yanliz hissediyo olabilirsin
Bazen evet. Ama alışkınım bu duruma. Sonuçta kendi isteyim sevgilisiz olmak
sevgiliye alisan sevgilisz kalinca yanliz hisseder yanliz insan zaten alismistr yanlizliga
sevgilin yoksa + aile ya da arkadaşlarınla kavgalıysan maksimun yalnızlık seviyesine ulaşırsın
Etrafında sana değer vermeyen insanlar var ise (ve kendine değer vermiyorsan) yani sadece sevgiliye bağlı olmadan da yalnızlık hissi olur, yaşanır.
Benım ıcınde oyle kendimi bildim bileli ep sevgilim vardı hayatımdan gittiği an yalnız kaldım halada yalnız hıssedıyorum kendımı umarm alışırım
Benim 2 yıldır sevgilim yok, hiç öyle bir hisse kapılmadım
olmaması bir yandan iyi bir yandan kötü ortası yok bunun :)
Sevgilisi olanda kendini yalniz hissedebiliyor
Evet uzun suredir varsa baya olur
Bilmem ki bence öyle değil.
Aile ve sevgiliye bağlı bence
zaten yok
Yas 38 bir zahmet olmasin evli olmaniz lazm
yoo değilim
😱😱
niye çok mu şaşırtıcı
Ee yani
hayır
hayır tabiki
Bazen
Hayır değildir.
hayir
Hayir
Hayır
Tabiki hayir
Hayır olmaz
Bazen
Yo olmuyor
evet..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar