Sevgilisi olmayan insanlar neden kendini yalnız hissediyor? Sevgilisi olmayanlara mı mahsus bu yalnızlık?

Özellikle bu sitede pek sık rastliyorum sevgilim yok diye ah vah edip duranları. Nedir bu? Sevgili ne demektir? Kabul edin kendinize bir sevgili değil bir meşkale arıyor çoğunuz. Beni arayan merak eden biri olsun. Mesajlaşacağim vakit gecirecegim, arada kavga edip arabesk takilcagim bir sevgilim olsun düşüncesi mevcut birçok bünyede. Neden? Sevgili nedir? Sevilen değil midir. Ayarlamakla mı olur bu işler. Ya kanka bana birini bul demekle mi? Dur bakalım bugün bir disari cikim bakalm kız düşürebilecekmiyim düşüncesiyle mi? Ya da arksdaslik sitelerine akın edip haydi hayırlısı diyerek mi? Benim lugatimda sevgili sevdicek olmalidir. Sevilen, ayni zaman da seven ise tadindan yenmez. Ve boylelerini de ya zamanla taniyarak bulursun ya da hiç ummadigin anda karşına çıkarır kader. Bence hepiniz bunların farkindasiniz. Peki madem öyle bu acele niye?
Sevgilisi olmayan insanlar neden kendini yalnız hissediyor? Sevgilisi olmayanlara mı mahsus bu yalnızlık?
Cevapla