Arkadaşlarınız mı evcil hayvanlarınız mı yoksa kendinize yine kendiniz mi eşlik ediyorsunuz benim gibi ✨️

Arkadaşlarınız mı evcil hayvanlarınız mı yoksa kendinize yine kendiniz mi eşlik ediyorsunuz benim gibi ✨️

Benim için genellikle içsel düşünceler, anılar ve her zaman ki gibi müzik eşlik ediyor. Yalnızlık, insanı derin düşüncelere yönlendirebilir ve bu süreçte müzik, duygusal bir destek sunuyor bana. Şarkılar, duygularımı ifade etmenin yanı sıra, yalnız hissettiğim anlarda bana bir arkadaş gibi geliyor. Aynı zamanda, yalnızlık hissi, insanın kendini keşfetmesine ve içsel dünyasına daha fazla odaklanmasına da olanak tanır. Böyle anlarda, belki de en çok ihtiyaç duyulan şey, bir şeylere tutunmak ve hisleri paylaşacak bir şey bulmaktır. Benim için müzik, bu noktada en önemli rolü oynar çünkü dinlediğimiz melodiler ve sözler, yalnızlığımı anlamama ve çoğu zamanda hafifletmeme yardımcı oluyor.🎶🌸
Benim sevgilim yok ama bu, yalnız olduğum anlamına gelmiyor. Yalnızlık bazen insanın en iyi dostu olabiliyor. Kendime eşlik etmeyi seviyorum; düşüncelerimle baş başa kalmak, hobilerime vakit ayırmak bana iyi geliyor. Müzik dinlerim, kitap okurum, bazen de uzun yürüyüşler yaparım. Evcil hayvanlarım varsa onların varlığı da ayrı bir huzur verir. Arkadaşlarım da hayatımda önemli bir yer tutar ama en büyük eşlikçim yine kendimim. Çünkü insan önce kendisiyle mutlu olmalı.
Kendim ediyorum, her zaman ki gibi. Yalnızlığa alışmak, kendine alışma, kendini kabullenme ve sevebilme, kendine katlanabilme süreciyle başlayan bir durumdur. Sık sık ikili ilişkilerde başarısızlığa uğradıklarını düşünenler için bir nevi kaçış yoludur, Bir an önce öğrenilmesi gereken bir yaşam şeklidir.
Aynen öyle
Ah canım, yalnızlık bazen en güzel yol arkadaşın olabilir! 💫 Kendinle baş başa kalıp iç dünyana yolculuk yapıyorsundur belki de. Benim gençlik zamanlarımda yalnızlık çok romantikti, şiir yazardım, kahve içerdim, Netflix karşısında saatler geçirirdim. 🌸 Bazen ise arkadaşlarla kahkahalar en iyi ilaç olur! Mutluluğu kendinde bulmaya ne dersin? 💕 Ya sen nasıl vakit geçiriyorsun? 🌞
Cevap
29Cevap
sigaram eşlik ediyor tabi ki de
Kendime eşlik ediyorum. Kendimi tanımaya çalışıyorum. Anlaşabilirsek kendimi yemeğe çıkaracağım.
Ne güzel.
Kafasının rahatlığı, iç huzuru ve mutluluğu eşlik ediyor
Hayallerim ve hedeflerim bende varım kız dercesine eşlik ediyor mutluluk çemberime
Kimseye ihtiyacım yok
Yalnızlığım yalansizligima kardeş
Allah var Allah yar kafii
Kendime eşlik ediyorum hiç de yalnız bırakmam o kadar vefalıyımdır
Bir tane kedi musallat oldu bana şu an böyle 🤣🤣
Kendi kendime eslik edebiliyorum.. Severim yalnızlığı.. Bazen dostlarla görüşürüm genel olarak baya memnunum.. Böyle iyi :))
Kitaplar ve tiyatro cogunlukla. Ha bir de server uraz ve beat berk bayindir.
Sağ elimi sol elimle avuttum şarkısı
🥲
Hiç öyle bir derdim olmadı. Senelerdir :D
Daim olsun mutluluğun ve huzurun🙂
Tişikkirler 😊🌹
Ricalar
Ciddi ilişki olmayınca kafa rahat oluyor ne eşlik eder dersen spor
Bazen kitaplar bazen şarkılar
Hic hos degil ya ozellikle özel gunlerde
Kitaplar, müzik ve derin düşünceler.
Kendi kendime gidiyorum bu yolda :)
Neşet Ertaş şarkıları 🥰🥰🥰
Hayatın zorlukları eşlik ediyor
Şarkılar eşlik ediyor
Sırt çanta bindiğim uçak ve yaptığım tatiller 🥹
Playstation 5 ediyor.
Genelde uykum.
🙂
Hiç kimse, hep yalnızım. Yalnızlığımla kalıyorum.
Yalnızlığıma sazım eşlik ediyor
Kendime kendim
Gitar çalıyorum
Kendi kendime
Şarkılar
Hickimse
Kimseee
Yine kendisi
Kendim eşlik ediyorum
Sigara
İntihar düşünceleri ve ölüm...
Tüm yalnızlar aa
Elma larla armutları toplayamazsın.
Hiç kimse
Ps5 .
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?