Sevgilisi olmayanlar burayaa veya uzun süredir yalnız olanlar nasıl hissettiriyor?

umudumu koruyorum korumak isteyip akışına bırakıyorum😇
hayatinda fazla veya dogru duzgun birisi olmamis olanlar var mi? size de daha once yasamamış olmak geç kalmışlık hissi veya olmayacakmış hissi veriyor mu?

beni açıkçası merak ettiriyor hep böyle mi gitcek kırılsın artık bi yerde dedirtiyor :dd
Sevgilisi olmayanlar burayaa veya uzun süredir yalnız olanlar nasıl hissettiriyor?
Cevapla